Ga naar inhoud
  • 0

Middenconsole ombouw B6 naar B7 knoppen


dieseltje

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Doe mij dan ook naar

 

 

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Bij deze dan

 

 

http://www.motor-talk.de/blogs/shanny/passat-b7-taster-und-mittelkonsole-in-den-b6-3c-cc-t3911487.html

aangepast door Passat Rdi
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dank!

In die Duitse handleiding hebben ze zowel links als rechts het maximum aan knoppen langs de pook.

Dus inclusief startknop,

Kan ik dan niet beter een 3AB 927 137 WHS bestellen. Dan heb ik alleen knoppen voor zaken die ik WEL heb.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Staat toch ook beschreven dat er andere versies mogelijk zijn bij de knoppenbalken..

 

De rechtse zal je mogelijks ook niet zonder aanpassen naar wens krijgen. Gezien de knoppenbalk in verschillende combinaties beschikbaar is maar niet alle combinaties zijn mogelijk.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

er staat ook in de handleiding dat beide knoppenbalken worden aangesloten met de 7L6 972 726 connector maar eigenlijk moet je,

1x 7L6 972 726 (zwart)

1x 7L6 972 726B (groen)

hebben. dan moet er ook geen nokje op de stekker worden weg gehaald

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb hier nog een 3AB927137-1680-07S liggen .... de linkerkant met Parkeerrem/ Auto Hold en ESP OFF .....

ombouw info: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?7206469-Upgrade-Your-Parking-Brake-Switch

aangepast door Tikra
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Stekker pinnen zijn dezelfde

000 979 009E.

Dus je kan de stekker pinnen uit de oude connectoren halen en over pinnen naar de nieuwe stekker. Enkel heeft de nieuwe knoppenbalk 1x massa en +voeding knop verlichting terwijl de oude opstelling steeds zijn eigen voeding en massa heeft per knop. Dus deze komen te vervallen per knop.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag de ombouw naar B7 console gedaan. Was uiteindelijk nog een hele klus, maar het is voor 95% gelukt.

Er is nog iets fout met de verlichting van de linker lijst. Dat is wel op te lossen. Knoppen werken wel zoals behoort, op de parkeerrem na.

Bij de B7 is de knop twee richting indrukken voor van de rem af en aantrekken voor op de parkeerrem. Helaas is dat met de beschrijving van t duitse forum dus anders.

Hoe kan ik de knop goed werkend krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag de ombouw naar B7 console gedaan. Was uiteindelijk nog een hele klus, maar het is voor 95% gelukt.

Er is nog iets fout met de verlichting van de linker lijst. Dat is wel op te lossen. Knoppen werken wel zoals behoort, op de parkeerrem na.

Bij de B7 is de knop twee richting indrukken voor van de rem af en aantrekken voor op de parkeerrem. Helaas is dat met de beschrijving van t duitse forum dus anders.

Hoe kan ik de knop goed werkend krijgen?

Knop krijg je goed werkend als je een 3AA ABS en Handremmodule monteert.

Ik zou hem lekker zo laten

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

klopt wat Ronald schrijft, heb het ooit geprobeerd met enkel een 3AA handrem module en de knop aan te sluiten zoals bij een B7 maar kreeg enkel foutmeldingen wegens het niet compatibel zijn van de ABS module.

 

knop verlichting zit toch gewoon op pin 7 (+ knopverlichting (grijze bedrading)) en pin 8 massa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@

Nee, dus geen functie voor die knop. Maar PLA misschien. DCC staat al gepland en moet alleen nog ingebouwd worden :mrgreen:

Ik heb waarschijnlijk nog een blindplaatje voor die knop

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden