Ga naar inhoud
  • 0

Rns 310 muziek CD loopt vast en doet het niet meer


esmamaju

Vraag

Onder het rijden vandaag stopt de CD er opeens mee en kan geen liedjes meer lezen. Ook wil hij er er eerst niet meer uit. Uiteindelijk wel maar gaat dan niet meer erin. Geeft een interne systeem fout aan. Iemand een idee wat dit is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Bedankt. Zal straks thuis zoeken of ik dat kaartje erbij heb. Accu loskoppelen weet ik wel maar zat me af te vragen of dat bij deze auto een probleem is met zo veel electronica erin. Als dat kaartje er niet is kan je dan hier nog aankomen via de dealer ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Voordat de accu los wordt gekoppeld dient de auto van contact te zijn. Dit heb ik onlangs een aantal keren moeten doen ivm het vervangen van verschillende onderdelen en heb daar geen problemen door gekregen. Wel gaat de datum/tijd wat achter lopen maar dat overleven we vast wel. :smile:

 

Zover ik weet kan de dealer aan de hand van het serienummer van de radio de code opzoeken/opvragen. Geen idee of daar kosten aan verbonden zijn. Ik lees echter wel dat wanneer de radio in dezelfde auto blijft waar de code reeds is ingevoerd, de radio niet opnieuw om een code zal vragen. Mijn MFD2 doet dit dan ook. Wel krijg ik heel even het woord safe te zien op het display, maar verdwijnt vrijwel direct. Ik heb geen ervaring met de RNS 310 wat betreft het wel of niet opnieuw moeten invoeren van de code dus dit laat ik graag aan iemand over die daar wel ervaring in heeft.

aangepast door Heatsink
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden