Ga naar inhoud

Heatsink

Members+
  • Aantal items

    344
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    2

Heatsink won de laatste dag op februari 1

Heatsink had de meest gelikete inhoud!

1 Volger

Over Heatsink

Profile Information

  • Geslacht
    Man
  • Plaats
    Limburg
  • Naam
    Chris

Overige

  • Vagcom
    Ja
  • Auto
    VW Passat 3C/B6 Sedan 2.0 FSI

Recente bezoekers van dit profiel

1135 profielweergaven

Heatsink's Achievements

142

Community reputatie

3

Community Answers

  1. Ik heb even in Elsawin gekeken en daar staat als volgt: Mijn 10 secondes zijn daarmee ook gelijk ontkracht 😄 maar better safe than sorry 😛
  2. Wellicht dient het raam opnieuw ingeleerd te worden. Dit kun je doen door het raam te openen door de schakelaar ingedrukt te houden, en deze een seconde of 10 vasthouden wanneer het raam al volledig beneden is. Bedien nu de schakelaar naar de sluit-stand en ook nu weer houdt je de schakelaar 10 sec. vast wanneer het raam reeds gesloten is. Uit ervaring weet ik dat dit soms niet direct werkt en deze procedure een aantal keer uitgevoerd dient te worden. Uiteraard bestaat ook de kans dat dit het probleem niet oplost en de oorzaak elders ligt
  3. Druk op je KVS (koelvloeistof) systeem is één van de klassieke koppakking problemen. Hoe heb je geconstateerd dat er na 2 dagen nog druk op het systeem staat? Wat gebeurd er als je de dop van het KVS reservoir los draait? (b.v sissend geluid uit reservoir, KVS slangen worden weer zacht) De kans bestaat dat het overdrukventiel in de dop niet meer (goed) functioneert. Wellicht is het ook een goed idee om een CO2 test te doen op je KVS reservoir om het e.e.a. uit te sluiten. Check even dit filmpje voor meer uitleg:
  4. Heatsink

    Lambda sondes

    Voor de katalysator: 06A906262CR Na de katalysator: 06A906262CS Gewoon een interessevraag, welke melding krijg je op bank 1 sensor 1?
  5. Het klopt helemaal. In het youtube filmpje heeft hij de G180 (1J0909606N) vast welke verbonden is met een 2-polige connector met witte (1) en bruine (2) draad (komt overeen met Elsawin). De ontsteker (N200) zit in de airbag zelf met een 3-polige connector met de kleuren blauw (1), zwart (2) en bruin (3). De cijfers achter de kleuren komen overeen met de plek in de connector. Mea culpa! Ik had niet uit moeten gaan van de titel van het youtube filmpje Dus inderdaad de draden van de airbag computer tot aan de zijairbag eens doormeten op een eventuele kabelbreuk. Ik zie overigens in Elsawin dat de blauwe draad van de zijairbag naar de sleutelschakelaar gaat (pin 7). Waarschijnlijk lossen beide problemen op door een werkende sleutelschakelaar te plaatsen.
  6. Het gaat hier toch om de ontsteker? Niet om de airbag zelf. De ontsteker zit (volgens mij) in de deur. De sensor N200 zit bij de 3BG onder de stoel op het carrosserie. Hopelijk kun je hier iets mee.
  7. Heatsink

    ACC Radar flashen

    Ik heb me tussentijds ook wat informatie bijeen gesprokkeld in een Excelbestand. Corrigeer gerust waar nodig
  8. Heatsink

    ACC Radar flashen

    Heel erg bedankt voor de informatie! Mocht ik mijn hand kunnen leggen op de 7L6907567, dan zal ik eens proberen te flashen en terug koppelen @dieseltje Is het bekend waar de HW030, HW031 en HW036 versies voor staan? Ik zag dat de 3W0907567B (Bently radar) zelfs HW041 heeft
  9. Heatsink

    ACC Radar flashen

    Dat is correct en tevens juist
  10. Heatsink

    ACC Radar flashen

    Deze is nu: 7L6907567 Ik merk op dat de 3C0, 3AA en in dit geval de 7L6, maar ook de 3D0907567L/M van de Phaeton allemaal eindigen op *907567 en allemaal radars zijn van het merk TRW met modelnummer AC20 met allemaal dezelfde behuizing. Ook zie ik dat er 3 verschillende HW nummers worden gebruikt en wel HW030, HW031 en HW036 Mijn vermoeden is dat het HW nummer betrekking heeft op wel/geen Frontassist? Waarbij ik vermoed dat de HW030 geen en de HW31 en HW36 wel Frontassist hebben?
  11. Heatsink

    ACC Radar flashen

    Wellicht vraag ik naar de bekende weg maar ik vraag me af of een ACC radar van b.v. een Touareg 2007 te flashen is naar een 3C0 of 3AA versie. Al dan niet door de EEPROM rechtsreeks te schrijven. De behuizing is namelijk hetzelfde, enkel het onderdeelnummer wijkt af. Uiteraard begrijp ik dat de hardware intern kan afwijken. Ook zou ik graag willen weten of Frontassist een hardware- of softwarematige optie is. Ofwel, kan een radar origineel zonder frontassist geflashed worden naar een versie mét Frontassist? Hopelijk kunnen jullie me op weg helpen
  12. Heatsink

    EPC lampje?

    Ze zijn (tweedehands) niet te gek duur overigens: https://www.onderdelenlijn.nl/auto-onderdelen-voorraad/onderdeel/onderdeelnummer/03c131503b/onderdeel/egr-klep/onderdeelid/16642128/ Hierbij heb ik de goedkoopste aangeklikt. Met deze link vind je een compleet overzicht: https://www.onderdelenlijn.nl/auto-onderdelen-voorraad/magazijn/onderdeelnummer/03c131503b/onderdeel/egr-klep/ Maar laten we gewoon hopen dat het rechtbuigen gaat lukken!
  13. Heatsink

    EPC lampje?

    Lijkt me een prima plan! 😅
  14. Succes! Normaliter staat onder het kopje "Downloads" twee klikbare linken. De eerste is een video, de tweede is een PDF bestand. Zodra je deze aanklikt opent de video/PDF in een nieuw tabblad van je browser. De URL van dat tabblad kun je kopiëren/plakken en is zover ik weet voor iedereen toegankelijk. Ook als je geen ETKA hebt.
  15. Het nummer klopt. Helaas staat bij deze connector geen handleiding of video vermeld. Deze staan normaliter onder het kopje downloads. Ik heb even een soortgelijke connector gekozen. Deze lijkt er sterk op en veelal werkt het allemaal hetzelfde. https://www.etka.com/tnrpics/AU/TKR/WEB-CON-000987.mp4 https://www.etka.com/tnrpics/AU/TKR/WEB-CON-000472.pdf
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden