Ga naar inhoud

Heatsink

Members+
  • Aantal items

    254
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Community reputatie

93 Excellent

1 Volger

Over Heatsink

  • Verjaardag mei 23

Profile Information

  • Geslacht
    Man
  • Plaats
    Limburg
  • Naam
    Naam

Overige

  • Vagcom
    Ja
  • Auto
    VW Passat 3C/B6 2.0 FSI

Recente bezoekers van dit profiel

624 profielweergaven
  1. @Diver Deze optie vind je in de ABS module:
  2. Ik heb in het verleden ook eens probleem gehad met de schakelaar. Wellicht kan dit je helpen:
  3. De knop dient inderdaad in de R stand te staan. Zodra je vooruit rijd boven een bepaalde snelheid, kantelt de spiegel vanzelf weer terug.
  4. Ik heb de accu destijds niet losgekoppeld maar had volgens mij wel een foutmelding daarna. Zeker weten doe ik dat niet meer. Wil je zeker weten geen meldingen krijgen, kun je het beste je accu loskoppelen. Edit: Net even geprobeerd zonder sleutel op het contact. Knop kan bij mij gewoon uitgenomen worden en terug geplaatst zonder foutmelding. Knop eruit mét sleutel op contact geeft een melding. Eenmaal de knop aangesloten en bedienen gaan de melding weer weg. Geen garantie natuurlijk dat dit bij jou ook het geval gaat zijn. Succes!
  5. Met wat handigheid kun je binnenin de schakelaar de contactpunten schoon maken. Mijn knop reageerde soms ook slecht. Vervuiling van de contactpunten was de oorzaak. Uurtje mee bezig geweest. Spaart weer een paar euro en wachten
  6. Helaas is die PDF niet beschikbaar Edit: Toevallig ooit eens gedownload! dimmendebuitenspiegel.pdf
  7. Heb je wel spiegels die kunnen dimmen? Deze hebben een extra connector namelijk:
  8. Heatsink

    Depress clutch probleem

    Heel handig! De leidingen hoeven echter niet los gemaakt te worden. Enkel de accu + accubak hoef je uit te bouwen.
  9. Heatsink

    Depress clutch probleem

    Daarom weet de auto ook of je je koppelingspedaal wel/niet indrukt 🤪 Enfin, ik heb ook een 2006 2.0 FSI en hetzelfde probleem gehad. Het is inderdaad een rot klus om deze los te halen. Het betreft een Hall-sensor en naar mijn idee zat deze niet (meer) goed op z'n plek. Even los, contactspray op de connector en weer terug op z'n plek en het probleem was verdwenen. Ik hoop voor je dat het ook bij jou op deze manier opgelost kan worden. Edit: De sensor betreft de G476. Door op de plek met de zwarte pijl met een smalle platte schroevendraaier te drukken, kun je deze naar (ik meen
  10. Heatsink

    PR-Nummers

    @wulfkeSuper bedankt! Dat is inderdaad erg handig. Ik kan daarin de PR codes die op websites als 7zap vermeldt worden inderdaad in terug vinden. Daar ik weet dat de CGGB geen FSI motor is, weet ik nu welke filter ik nodig heb. Bedankt voor het meedenken en de link
  11. Heatsink

    PR-Nummers

    Oke duidelijk! Bedankt voor de antwoorden!
  12. Heatsink

    PR-Nummers

    Dank voor je reactie! Ik maak hier dus uit op dat wij dat zelf niet kunnen achterhalen?
  13. Heatsink

    PR-Nummers

    200+ keer bekeken maar niemand die het weet? ?
  14. Heatsink

    PR-Nummers

    Hoi allemaal! Ik hoop niet dat ik naar de bekende weg vraag. Het gaat overigens om een Polo maar voor mijn Passat loop ik hier ook wel eens tegenaan en wil in de toekomst begrijpen hoe dit nou precies functioneert. Ik begrijp waar de PR-nummers voor staan en ook hoe/waar ik de bijhorende informatie kan vinden. Mijn vraag is als volgt: Hoe weet ik nu (in dit geval) welke brandstoffilter geschikt is voor de 2011 Polo Comfortline 6R1(3E4) met motorcode CGGB Ik heb op de sticker gekeken in de kofferbak maar de vermelde PR codes vind ik hier niet op terug. Wat zie ik nu over het ho
  15. Wellicht maakt dat het aansluiten van een catch-can wat makkelijker maar bij nader inzien zit ook dan het vacuüm reservoir in de weg. Zelfs als het al iets zou afnemen ben ik al blij. Deze zooi is maar niks. Ik ga eens op het gemak verder kijken wat de mogelijkheden zijn.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden