Bakkie Geplaatst 28 september, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 28 september, 2017 Zoals al in het onderwerp staat, is iets vreemds met mij kabel.... Na update naar nieuwste versie krijg ik m niet meer aan de praat. Na insteken in laptop of auto (beide zelfde resultaat) knippert de led een paar keer groen en gaat daarna rood knipperen. Bij options moet ik ook weer first use/configureren en dan bij test ziet de laptop de kabel wel, alleen krijg de melding "interface not found" Iemand een idee? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Fopperr Geplaatst 28 september, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 28 september, 2017 Als het een originele is dan zou je rosstech even een mail met de klacht kunnen sturen. Als je een kloon hebt en de software geupdate dan is de kloon onbruikbaar. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Bakkie Geplaatst 28 september, 2017 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 28 september, 2017 Is originele kabel, gekocht bij randstad car solutions Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieseltje Geplaatst 28 september, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 28 september, 2017 Compatibiliteitsprobleem. Kun je dmv een wizzard binnen de snel koppeling oplossen. Probleem had ik ook. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Bakkie Geplaatst 28 september, 2017 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 28 september, 2017 Oh oké, heb je een korte uitleg Alle? ???? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieseltje Geplaatst 28 september, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 28 september, 2017 Klolik met rechter muis knop op het vcds icoon en dan staat daar iets over comptabiliteit Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Bakkie Geplaatst 28 september, 2017 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 28 september, 2017 Van alles geprobeerd met compatibiliteit maar helaas geen succes.... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Bakkie Geplaatst 28 september, 2017 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 28 september, 2017 Bij user interface and identification staat in de vakken links niet zo veel bij mij, hoort dit zo? Shop name is leeg, en bij de 3 vakken er onder staan overal 00000 nullen Ook kan ik daar niet Check for updates kiezen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieseltje Geplaatst 28 september, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 28 september, 2017 De nullen moet je vervangen 12345 123 12345 oid Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wulfke Geplaatst 28 september, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 28 september, 2017 Weet niet of je het al geprobeerd hebt maar wat gebeurd er als je het volledige programma eens verwijdert van de computer en dan opnieuw installeert ? 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Bakkie Geplaatst 28 september, 2017 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 28 september, 2017 Ook al geprobeerd, andere laptop zelfde resultaat... Wat op Ross tech forum zitten zoeken en daar de oplossing gevonden ???????? http://forums.ross-tech.com/showthread.php?11842-HEX-V2-firmware-update-failed Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 28 september, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 28 september, 2017 De nullen moet je vervangen 12345 123 12345 oid Is met een orginele kabel niet nodig Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieseltje Geplaatst 29 september, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 29 september, 2017 @@Diver moest ik wel, en heb een originele kabel gekocht bij Ross-tech zonder die zaken kreeg ik de melding dat workshop code ontbrak en dat ik geen wijzigingen kan aanbrengen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Stief Geplaatst 29 september, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 29 september, 2017 Moest de firmware van de kabel niet bijgewerkt worden? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieseltje Geplaatst 29 september, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 29 september, 2017 dat gebeurt normaal gesproken helemaal automatisch @@Bakkie heb je de update op alleen releases staan of ook op Beta versies? Ik heb een keer een beta versie gehad en had daarna flink wat problemen. Heb toen de boel gewist en de juiste versie geïnstalleerd en de instelling op "release" gezet. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Bakkie Geplaatst 29 september, 2017 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 29 september, 2017 @@dieseltje Staat op alleen releases en niet ook beta versies. Denk dat het iets met de firmware van de kabel te maken heeft gehad, aangezien ik op meerder laptop hetzelfde resultaat had. Hoe ontstaan weet ik niet, maar de VCIConfig.exe was de oplossing om de boel weer aan de gang te krijgen! 4 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 30 september, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 30 september, 2017 @@Diver moest ik wel, en heb een originele kabel gekocht bij Ross-tech zonder die zaken kreeg ik de melding dat workshop code ontbrak en dat ik geen wijzigingen kan aanbrengen. Ik heb ook een orginele maar heb het niet nodig en ook geen melding er over Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
Bakkie
Zoals al in het onderwerp staat, is iets vreemds met mij kabel....
Na update naar nieuwste versie krijg ik m niet meer aan de praat.
Na insteken in laptop of auto (beide zelfde resultaat) knippert de led een paar keer groen en gaat daarna rood knipperen.
Bij options moet ik ook weer first use/configureren en dan bij test ziet de laptop de kabel wel, alleen krijg de melding "interface not found"
Iemand een idee?
Link naar reactie
Delen op andere sites
16 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten