Ga naar inhoud
  • 0

Kosten spuiten linker achterscherm?


StyloM

Vraag

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

@@Stief

 

Ik ga mijn verwoording hier niet verdedigen.

Het was goed bedoeld advies.

Dat zal ik voortaan laten.

 

Mvg. ghaas

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Vooral niet stoppen met advies. Daar is dit medium o.a. voor.

Wat ik probeerde te zeggen is... zoals ik het las, kwam het niet echt positief over.

Gemiddeld lid hier is best kritisch, zeker als het gaat om spuitwerk en herstelwerkzaamheden.

 

Overigens weet ik nog steeds niet wat je bedoelde.

Vond je het heel gedaan of was je best tevreden gezien het bedrag, dat je ervoor betaald hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Blégh, @@Stief je hebt gelijk, dat was een overtrokken reactie van mij.

 

Als mijn ervaring niet positief was geweest, dan was er geen reden om dat in dit topic te vermelden.

 

De TS vraagt om voordelig en kwalitatief.

Tot nu toe is dat mijn ervaring daar.

 

Ik heb het herstel daar nu ongeveer een 2 jaar geleden laten doen, en nog geen kans gehad om de auto te polijsten ( sterker nog, de passat is nu gewoon vies te noemen.... ).

 

Dat houdt in dat een persoon met meer ervaring mbt schade en herstel het nu nog direct kan zien, maar dat een leek het moeilijk opvalt dat er schade is geweest.

Dat komt mede omdat de auto al op leeftijd is, en de lak er nu nog onbehandeld ( op wat kleine wasbeurten na ) op zit.

 

Hoe dit is na een flinke polijstbeurt en alles wat daar mee samen hangt, moet ik nog afwachten.

 

Bovenstaande slaat dus op de kleur van de lak die aangebracht is.

De lak vertoond nog geen gebreken zoals bubbels of barsten enz......

 

Het herstel aan het plaatwerk lijkt op het eerste zicht netjes genoeg om niet te zien dat er schade is geweest, wederom voor een leek.

Of dat het herstel een exacte kopie is van de andere zijde van de auto heb ik niet na gemeten.

 

Het is dus ook maar net hoe kritisch iemand is, en dat is dus subjectief.

 

In post #31 in het topic van mijn passat staat een foto van mijn schade.

In dat zelfde topic staat in post #169 een foto van na het herstellen van de schade.

 

Mocht de TS in persoon willen kijken wat het resultaat is, is die natuurlijk welkom.

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

aangepast door ghaas
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden