Ga naar inhoud
  • 0

Roest onder deur rubber Passat CC


Schippersss

Vraag

Vandaar lekker weer, dus besloten om is ff lekker Mn CC van binnen schoon te maken na de wintertijd. Ook de dorpels meegenomen. Kwam bij de bestuurderskant onder het deur rubber tot mijn schrik flinken bloemkolen tegen. Nu is het bekent dat er onder het achter deur rubber water blijft staan bij een Passat CC, maar de voor rubbers zijn altijd droog eronder. Achter blijft altijd een flinke hoeveelheid water staan, maar is geen roest te bekennen. Is dit bekende plek bij een Passat? Wat is hier via de dealer aan te doen?

 

post-18125-0-54736000-1489158448_thumb.jpg

 

post-18125-0-54707200-1489158463_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Vandaag even langs automondt geweest. Man gaaf aan dat als je er doorheen kon drukken, roest vanuit binnenuit is of als er al een gat in zou zitten. Dit is beide niet het geval, dus wordt hier niets aan gedaan. Want op roest van buiten uit zit maar 3 jaar garantie. Hier was ik al bang voor, na aanleiding van het verhaal van fappie.

 

Ga nog even bedenken ofdat ik het ga laten repareren. Als ik misschien voor wat anders ga kijken tegen eind van het jaar is dat ook zonde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Toch maar voor een Kia gaan dan :mrgreen:

 

ZOWEL VAN BINNEN ALS VAN BUITEN

De 7 jaar Kia garantie is niet alleen de langste van Europa, 
maar volgens ons ook de beste van Europa. 

Elke Kia wordt geleverd met een fabrieksgarantie van 7 jaar. 
Maar weinig onderdelen zijn uitgesloten van dit unieke aanbod. 
Er zijn geen verborgen kleine lettertjes of verrassingen achteraf. 
Gemoedsrust wordt nu dus standaard geleverd bij elke nieuwe Kia.

1. Motor
2. Elektronische besturingseenheid (ECU)
3. Versnellingsbak
4. Elektrisch systeem
5. Interieurafwerking en bekleding
6. Carrosserie incl. doorroesten en glas
7. Ophanging incl. schokbrekers en veren

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat is dat toch met roest bij Vw? Bij sommigen de bekende plekjes zoals kenteken verlichting enz nu dit weer,vind het ook wel serieuze roest ook. Bij de mijne heb ik roest aan de spatbord randen ( zeg maar de Opel Astra plek) nooit schade aan gehad ook niet in het verleden. Vind het toch slecht van Vw dat dit gebeurt ????zijn nieuw toch niet echt goedkoop????

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden