Ga naar inhoud

Passat B7 Heeft iemand side-assist en 3D teller SW1004 of hoger?


Bonny

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

 

Ik ben op zoek maar mensen met een B7, die side-assist hebben en een 3D teller (versie SW1004 of hoger).

Er blijkt iets met side-assist en die teller versies niet goed te werken, dus als er iemand deze combinatie heeft die wel werkt dan zou ik graag even wat zaken controleren.

Bij interesse om forumleden te helpen graag een berichtje :)

 

 

Groetjes,
Bonny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen side assist maar wel een 3D teller. Echter als ik VCDS er aan leg leest hij 3C8 teller uit ipv 3AA teller. Denk dat er ook geen side assist symbool of lampje aanwezig is. Althans ik zie niet echt een schaduw in de teller waar het groene spiegeltje zou moeten zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@dreke, gaat dus inderdaad om het probleem met de led wat jij (en anderen) hebben.

 

Ik zoek dus iemand met side-assist, met 3D teller (SW1004 of hoger) waarbij het side-assist icoontje op de teller werkt.

Dat zullen vrij nieuwe auto's zijn (2015+).

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@Bonny Wat er bij mijn vorige teller ook nog anders was is dat bij ACC in werking het ledje naast de ingestelde snelheid (teller symbooltje) ook groen werd, dat is nu ook niet meer het geval... (het blijft gewoon wit).

 

grtz, dre

aangepast door dreke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee wat je bedoelt Dre.

En Bronken heeft geen 100x teller, zal wel 0703 of 0705 zijn. Heeft ie ergens z'n VCDS log gepost?

Ik denk niet dat je zijn log ergens gaat vinden, die houdt alles angstvallig verborgen...

 

Ik bedoel het teken boven de rode pijl... dat werd bij m'n vorige teller ook groen bij ingeschakelde ACC.

 

post-13946-0-03329800-1487890002_thumb.jpg

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Vandaag update gedaan van de side assist. Echter nog niet gereden.

 

post-13946-0-42231900-1496662305_thumb.jpg

 

Ik heb zo'n indruk dat het niet zal gaan, er is blijkbaar geen enkele 3D teller met software 1000+ waar het werkt, er zijn er zelfs waar het icoon  van de side assist niet meer op de tellerplaat staat.

 

Wanneer het moest werken laat ik het weten.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@dreke, ter volledigheid versie X002 werkt WEL, maar zoals je aan de X kunt zien is dat een soort pre-versie, zou dus niet mijn voorkeur naar uitgaan.

Ik zal versie 0003 binnenkort ook nog wel testen, dan heb ik ze allemaal gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in mijn 3D teller alleszins geen icoon voor de side assist. Dus moest de soft geüpdate kunnen worden en de led erin kan moet ik zowieso andere teller platen hebben waarin het icoon dan wel zit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@@Bonny Zoals te verwachten werkt het dus nog niet, dus het ligt niet aan de side assist maar aan de teller zelf...

 

Ik versta niet goed waarom ze zo'n veranderingen door voeren...

 

Ik heb nu een afbeelding gevonden met ACC werkend zoals het vroeger was bij m'n 3AA teller was :

 

post-13946-0-58496800-1497450702_thumb.jpg

 

Zoals je kan zien is naast de ingestelde snelheid het icoontje groen wanneer ACC aan is, dat is nu ook niet meer het geval.

 

Wel een mooiere MFA, de rest dan weer minder...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden