Ga naar inhoud
  • 0

Slecht starten passat 1.9 tdi


Jos Nobel

Vraag

Mijn passat van 1995 290000km op de teller begint kuren te tonen tijdens het starten. De startmotor lijkt zwaar te draaien en af en toe blijft de bendix hangen waardoor het begint te ratelen. Omdat het een diesel is begrijp ik dat er compressie nodig is om de dieselolie te laten ontbranden dus ga ik ervan uit dat het probleem in de startmotor zit. De auto staat op Curacao en hier is geen bedrijf die startmotoren reviseert. Is dit zelf te doen als ik materiaal kan regelen en wat zijn de voorkomende problemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

:welcome:  Op Het Passat Forum Jos Nobel,

 

Voorstellen is niet verplicht maar wordt zeer gewaardeerd. :angel:

 

Mocht je je eigen en je passat voor willen stellen kan dat in het Klik hier zo  :arrow:Ik ben.....En ik rij..... Topic.

 

&

 

Bent u blij met onze hulp, steun dan de club.

Zo wordt je Full Member       

Veel leesplezier.  Groetje Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Om mij even voor te stellen heb ik  gezocht naar een topic om dit te doen maar ik kan het niet vinden. Als ik op het adres klik krijg ik wel een voorbeeld maar hoe dit te gebruiken is mij onduidelijk. Het betreft een vw passat 1.9 tdi waar ik al 20 jaar blij mee ben. Op een verloren achterwiel na dan. Omdat ik het zonde vind om hem weg te doen heb ik de auto verscheept naar Curacao waar ik er tijdens mijn verblijf gebruik van maak. De accu is afgelopen jaar vervangen en heb ik nu voor de zekerheid laten testen maar dit is niet het probleem. Wie kan mij zeggen of en hoe ik zelf de startmotor kan testen en eventueel kan repareren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Om mij even voor te stellen heb ik  gezocht naar een topic om dit te doen maar ik kan het niet vinden. Als ik op het adres klik krijg ik wel een voorbeeld maar hoe dit te gebruiken is mij onduidelijk. Het betreft een vw passat 1.9 tdi waar ik al 20 jaar blij mee ben. Op een verloren achterwiel na dan. Omdat ik het zonde vind om hem weg te doen heb ik de auto verscheept naar Curacao waar ik er tijdens mijn verblijf gebruik van maak. De accu is afgelopen jaar vervangen en heb ik nu voor de zekerheid laten testen maar dit is niet het probleem. Wie kan mij zeggen of en hoe ik zelf de startmotor kan testen en eventueel kan repareren.

 

Ik ben.....En ik rij.....

Link openen en nieuwe onderwerp starten.

Je nick en type auto invullen en je zegje doen. Niks moeilijks aan. :thumb:

 

Mocht het niet lukken plaats je voorstel ronde hieronder en zet ik hem in het ik ben en ik rij topic.

Ga er vanuit dat het je gaat lukken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb bij de Heron onderdelen lijn geprobeerd om de benodigde onderdelen te bestellen maar die konden alleen een komplete startmotor leveren voor € 600,00. Konden omdat de motor vanaf 2014 niet meer leverbaar is. Ik kan via hen de startmotor laten reviseren. € 150,00 tot € 250,00. Dat is nu juist niet de bedoeling. Heeft iemand misschien een adres waar wel onderdelen te koop zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden