Ga naar inhoud
  • 0

fout codes


jtp

Vraag

hallo mijn passat 2.0 fsi van 2016 slaat somt plots af heb volgende codes uitgelezen P1063  sporadio 002-lower en
p3089 sporadio 002- lower   het voelt alsof hij hij plots geen brandstof krijg is wel direct weer te starten is me overkomen bij stadverkeer rijden op snelweg en wachtend op parkeerplaats

 

hoop dat iemand mij kan helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

:welcome: Op Het Passat Forum JTP

 

Voorstellen is niet verplicht maar wordt zeer gewaardeerd. :angel:

 

Mocht je je eigen en je passat voor willen stellen kan dat in het Klik hier zo :arrow:Ik ben.....En ik rij..... Topic.

 

&

 

Bent u blij met onze hulp, steun dan de club.

Zo wordt je Full Member

Veel leesplezier. Groetje Fai

aangepast door Fai
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

komen uit bij de brandstofpomp en de storing komt regelmatiger net thuis loop ik nog langs de auto en hoor ik de brandstofpomp in de tank lopen

 

is dit de pomp welke de storing geeft en zo ja moet ik die vervangen of is die te repareren.

 

is er iemand die weet wat te repareren en of waar het beste zon pomp aan te schaffen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

oke hallo allemaal ik heb idd een tik fout gemaakt en het is een passat 2.0 fsi van 2006

 

niet de nieuwste maar super blij mee als vervanger van een bmw hebben we nu wel een super auto.

alleen jammer dat we nu de problemen hebben

 

zijn er sites waar brandstof schema staan (exploded vieuw ) probeer nu heel wijs onder de kap te zoeken naar de bedrading maar durf niet iets aan te wijzen als zijnde de hogedruk pomp

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden