Heb de auto gekocht met een defect DSG, ander topic meer daarover.
Tijden het wisselen van de DSG ook direct maar even de tandempomp gewisseld omdat het een grote vette bende was rondom de pomp. De opvoerpomp doet het overigens wel nog maar ga ik denk ik ook maar preventief vervangen.
De EGR zit vastgelast (was al toen ik hem kocht) en gaf in de 500km die ik met de defecte dsg gereden heb geen foutmeldingen.
Als hij een foutmelding geeft heb ik het vermoeden dat hij in de ECU niet is uitgeschakeld? Kan het zijn dat ik tijdens het wisselen van de dsg ergens een stekker los heb getrokken of een vacuumleiding?
Ben ik ook van de melding af als hij in de software wordt uitgeschreven? Want dat is dan een goed excuus ...
Luchtmassameter heb ik net ook gewisseld voor een andere gebruikte goede om het slechte lopen uit te sluiten daarmee.
Vraag
bbart
Heb de auto gekocht met een defect DSG, ander topic meer daarover.
aangepast door bbartTijden het wisselen van de DSG ook direct maar even de tandempomp gewisseld omdat het een grote vette bende was rondom de pomp. De opvoerpomp doet het overigens wel nog maar ga ik denk ik ook maar preventief vervangen.
De EGR zit vastgelast (was al toen ik hem kocht) en gaf in de 500km die ik met de defecte dsg gereden heb geen foutmeldingen.
Als hij een foutmelding geeft heb ik het vermoeden dat hij in de ECU niet is uitgeschakeld?
Kan het zijn dat ik tijdens het wisselen van de dsg ergens een stekker los heb getrokken of een vacuumleiding?
Ben ik ook van de melding af als hij in de software wordt uitgeschreven? Want dat is dan een goed excuus ...
Luchtmassameter heb ik net ook gewisseld voor een andere gebruikte goede om het slechte lopen uit te sluiten daarmee.
Iemand suggesties of ideeen?
Link naar reactie
Delen op andere sites
28 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten