Ga naar inhoud
  • 0

high end camera inbouw


sander bosman

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ow en bij de low end heb je nog een zwarte 4 polige amp stekker waarop de voeding van de camera op aangesloten moet worden maar ook komt de bedrading van de handgreep switch hieraan.

 

Bij de high end camera hangt er maar een 2 polige amp stekker aan om de camera te voeden.

De switch van de handgreep sluit je aan op de Body van de camera met een apart klein 2 polige stekkertje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb dit momenteel.

dus gewoon de coax kabel met een blauwe stekker. die stekker zit ook aan de camera. naar de module zie foto zit dus de coax aansluiten krijs op de module daar past de coax wel in maar niet met het blauwe fakra stekkertje eromheen. die eraf gehaald zie foto. en toen paste het wel. c72e37eb224c698cc08213394e8468e2.jpg4aa920e74635a80aa7664d3b78b02699.jpg8a013e81d0ad6f9829f209765fd6a19d.jpg8ee4b21fba7d5042ce8f7764cb978d9e.jpg

 

waarom het niet past is dus zo. zie laatste foto. het uiteinde van de stekker (ronde gedeelte) is net zo groot als de grijze op de module. hij schuift dus niet over elkaar heen.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

aangepast door sander bosman
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De zogenaamde G plug: http://amphenolmexico.com/fakra/fakra_keys-colors.htm

 

Bij dit bedrijf zou je custom cables kunnen laten maken. Ik weet niet hoe de kwaliteit is, maar daar kom ik binnenkort achter omdat er nu een custom cable voor mij onderweg is: https://superbatrf.com/

 

Ze zitten ook op alibaba: https://superbatrf.en.alibaba.com/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De waterblauwe fakra stekkers zijn universeel en passen op elk type fakra aansluiting. Ongeacht waar het nokje zit.

 

Zeker dat je het fakra stekker huis (blauw deel) op de juiste manier op de kabel hebt gezet ? Het deel van het huis dat aan de kant van je vingers zit moet op het grijze fakra deel van de module passen. De kabel moet je er dus vanaf de zijde in stoppen met de ronde ( dus kabel met stekker inpluggen langs de kant van je handpalm richting je vingers. Dan het paarse vergrendeling erin klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Denk dat je wel de goede kabel heb maar dat de positie van het slotje ( 2 ) en de blokkering ( 1 ) niet goed zitten in de stekker.

attachicon.gif8a013e81d0ad6f9829f209765fd6a19d.jpg

dat klopt die nokjes zorgen ervoor dat de blauwe stekker er niet in past. daarom had ik de fakra stekker eraf gehaald en zo past het wel

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Maar je geeft aan dat het ronde deel van de stekker niet past maar dat is net de achterkant van het stekker huis . Daarom dat ik denk dat je het stekkertje huis er verkeerd om op de kabel hebt zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dit is zo een universele waterblauwe stekker Kabel en zie je dat in elke hoek een uitsparing zit voor het nokje. En in het midden bovenaan een uitsparing voor de vergrendeling.

Ook zie je langs welke kant de kabel binnen komt in het stekker huis

Via het ronde deel van het stekker huis voer je de kabel binnen.c16d48643e0c92eee787e07c58dbbde0.jpg2ef387d685468005c8722f29ce7d2824.jpg

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@wulfke je had gelijk stekker zat idd verkeerd. andere kant past precies

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Helemaal goed ! Zo blijft alles netjes op zijn plaats zitten. Je zou zo maar hebben dat het terug los trilt, kan je terug de bekleding losmaken om het terug in te pluggen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ook ik kan hem bijna afvinken. Ik heb de kabelboom, de module en de camera nu liggen. Alleen de FAKRA nog niet, plus wat klein materiaal zoals stekkertjes.

 

Mijn kabelboom komt uit een B7, en de plus en de min voor de camera (wit/rood en lila) komen van de module naar de linkerkant en horen in de stekker van de orginele kabelboom (zwarte T10) van de achterklep geprikt te worden. Echter heb ik natuurlijk een kabelboom in mijn achterklep zitten zonder cameravoorbereiding.

 

Nu heb ik het idee om deze twee kabels (en eventueel ook de FAKRA) aan de rechterkant door te voeren en rechtstreeks in de camera te prikken. Is dat een goed idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden