Ga naar inhoud
  • 0

welke type xenon /merk/type OEM


mariovdark

Vraag

Hey allemaal, 

 

heb nu bij de .:R36 dat 1 lamp verkleurd, kortom beide maar vervangen

 

welke D1S kan ik het beste hebben..  XENARC NIGHT BREAKER UNLIMITED ?

of welk is het beste qua zicht, met regen , en donker..

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik zat te twijfelen tussen Osram nightbreaker en de cool blue intense. Nat wat zoekwerk en filmpjes op youtube heb ik gekozen voor de Cool blue intense.

Ze zitten er inmiddels in maar heb er nog niet veel mee gereden deze week.

Wat ik zo heb kunnen zie is het licht mooi wit, zeker niet te blauw, ze zouden 5500k moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zat te twijfelen tussen Osram nightbreaker en de cool blue intense. Nat wat zoekwerk en filmpjes op youtube heb ik gekozen voor de Cool blue intense.

Ze zitten er inmiddels in maar heb er nog niet veel mee gereden deze week.

Wat ik zo heb kunnen zie is het licht mooi wit, zeker niet te blauw, ze zouden 5500k moeten zijn.

 

Nightbreaker en de cool blue intense, klinkt mooi maar is niet meer dan een fantasie verkoop kreet.

En ze zouden 5500k moeten zijn ? geeft Osram dat niet aan dan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb de cool blue intense lampen er al een redelijke tijd in zitten en ben er best tevreden over. Mooi wit licht dat uitstraalt, de lens van de koplamp kleurt optisch iets blauwer dan het licht wat het uitstraalt. De reflectie van de borden is ook goed. Ze zijn 5000K maar na inbranden zouden ze iets hoger worden (tussen 5000K en 5500K)

Was alleszin een groot kleurverschil met een oem lamp

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb de cool blue intense lampen er al een redelijke tijd in zitten en ben er best tevreden over. Mooi wit licht dat uitstraalt, de lens van de koplamp kleurt optisch iets blauwer dan het licht wat het uitstraalt. De reflectie van de borden is ook goed. Ze zijn 5000K maar na inbranden zouden ze iets hoger worden (tussen 5000K en 5500K)

Was alleszin een groot kleurverschil met een oem lamp

dan gaan we die maar es bestellen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

weet iemand trouwens, dat als ik de bumper eraf haal,  hoe zit dat met de koplampsproeiers.. zitten die vast aan de bumper ? 

 

aangezien m'n sproeiers het niet meer doen, gok ik dat het pompje stuk is, die gelijk maar vervangen ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

koplampsproeiers zitten op een houder gevezen die op de bumper gemonteerd zit.

De koplampsproeiers hebben een aparte sproeipomp dan de ruitensproeiers omdat dit een hoge druk pompje is om de sproeiers naar buiten te laten komen.

Normaal gezien kan je de bumper gewoon monteren en de sproeiers aangesloten laten. langs de rechter voorkant zit een T-stuk waar de leiding van de sproeipomp opgesplitst wordt om naar beide sproeiers te lopen. De sproeipomp zit onderaan de tank gemonteerd net naast deze van de ruitensproeiers.

Je kan de sproeipomp er zo uit trekken en dan een bakje onder het reservoir zetten om de vloeistof eruit te laten lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@Micky Geen id of je je gekeken hebt naar de prijs van de 2 die ik genoemd heb. Maar ze zijn van osram en zeker niet cheap ass

 

Oem is trouwens 4300k

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Sorry, ik heb niet gekeken, mijn opmerking kwam wellicht helemaal verkeerd over, uiteraard is Osram/ Philips enz. wat ik bedoel, maar ik zou persoonlijk kiezen voor iets wat OEM uitstraalt, dus 4300K en geen vreemde termen als nightbreaker en cool, ik dacht dat die termen niet nodig waren bij OEM uitstraling. :neutral:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Alsof je voor het eerst een ratel en een steeksleutel in de handen hebt. Bij mij zat de S3 IC (met zijn 2en en op de 2 kolommer) er in een 1 en 15 min op. Je hoeft de neus er niet helemaal voor vandaan te halen, zover mogelijk naar voren halen en steunen op bv een paar banden. Suc6

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zit op de site van xenonjan.nl om een set nieuwe lampen te bestellen maar welke type moet ik hebben word niet aangegeven wat voor welke auto is. Wil gewoon Philips of Osram wat het dichtsbij Oem zit wat er nu ook in zit.

 

Betreft een 3bg btw

 

 

Groet STA

aangepast door STA
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden