Ga naar inhoud
  • 0

mf stuur in passat 3c


sander bosman

Vraag

hallo wie weet of dit stuur in te bouwen is in mijn passat b6 3c.Deze advertentie mag je niet missen

Golf 6/Passat 3C Multifunctioneel Stuur, Flippers 3C8959537B

€ 100,00

http://link.marktplaats.nl/m1090038836?utm_source=android_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_android.

 

zo ja wat moet ik dan aanpassen/veranderen? en hoe zit het met de airbag? kan ik die van mijn oude stuur afhalen en monteren? lijt wel hetzelfde namelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Als je zo'n zelfde stuur hebt (maar dan zonder knopjes) dan is je airbag bruikbaar.
Als je een ander model stuur hebt dan past je airbag niet.

 

Als je nu geen (of ronde) knopjes hebt zul je ook een andere stuurmodule moeten plaatsen.

 

Gr. Bonny

aangepast door Bonny
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Airbag zal niet passen dus zal je ook een andere moeten zoeken. Ook de stuur module is niet meer geschikt. Dacht dat er een AH of AJ in moest maar kan ik niet met zekerheid bevestigen. Ook dacht ik dat de airbag kabel moet aangepast worden om aan te kunnen sluiten op de sleepring (nokje weg ofzo) en je hebt vcds nodig om de module te coderen en de stuurhoeksensoren terug in te leren.

 

volgens mij past deze airbag erin

http://www.cars-equipment.com/www/en/shop/airbags-covers-controlers-wiring-2/oem-3c8880201s-81u-drivers-airbag-vw/

 

en heb je dit kabeltje om aan te sluiten op de airbag

http://www.cars-equipment.com/www/en/shop/airbags-covers-controlers-wiring-2/oem-1k0971584c-multifunction-airbag-cable-wiring/

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Tomparts kan voor 125 euro ook de bijbehorende Airbag leveren, stuur ze maar eens een mailtje.

Let wel op dat als je naar dit stuur wil je ook je stuurmodule moet vervangen naar een AH, AJ of AK module (AK kan niet als je Kessey hebt)

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb er net een 5K0 035 730F uitgehaald en gewisseld voor een 3C8 module. Van de 5K0 weet ik zeker dat ie werkt met de RNS

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

ik heb een passat uit bouwjaar 2009 waar nog helemaal niks in zit dus moet alles opnieuw aansluiten. kwam deze module tegen en wil zeker weten dat deze wel werkt in mijn auto

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik kan je daar geen antwoord op geven. Volgens mij komt die uit een Touareg. Maar ik kan er niet uit opmaken of deze even groot is en of de aansluiting hetzelfde is. Tevens vraag ik mij af of je de module aangemeld krijgt in je gateway.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

dat is zeker geen slecht uitzicht welk stuur is dat precies?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Komt uit een vw scirocco.

Was alles bij elkaar ook 400eur+ maar ik had er dan een stuur in die jij nu wil en dat heb ik dan verkocht en dan is het scirocco stuur ineens zo duur niet meer.

De eerste aankoop is altijd de duurste omdat je dan van niets naar meer gaat.

Maar de upgrades erna kan je dan bekostigen met het verkopen van de onderdelen die eruit gaan. Is nu mijn 3de stuur en ik kom van het meest standaard 4 spaaks stuurtje zonder wat dan op van opties. En zo doen wel lekker verder.

Is even een zure appel waar je door moet maar is wel dubbel en dik genieten kwa zicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Tomparts kan voor 125 euro ook de bijbehorende Airbag leveren, stuur ze maar eens een mailtje.

Let wel op dat als je naar dit stuur wil je ook je stuurmodule moet vervangen naar een AH, AJ of AK module (AK kan niet als je Kessey hebt)

heb je een link voor mij van tomparts? kan hem niet vinden in google.

 

passat variant 3c 1.4 tsi 2009

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden