Ga naar inhoud
  • 0

Wifi en rds coderen


roelh

Vraag

Hallo,

 

Ik heb 2 vragen. De eerste is denk een simpele, maar toch f vraag erover. Bij adsption in navigation heb je bij RDS 3 opties. Not visible, viaible en off (zie afbeelding). Ik neem aan dat dit zonder moeite op visible gezet kan worden?

 

c85733cc86c2754549322a2f3ce56564.jpg

 

De 2e vraag gaat over wifi bij de telefoon module. Als ik deze aanzet en het zit er ook werkelijk in, wat kan ik er mee. Of voegt dit voor mijn rns315 werkelijk niks toe? Kan iemand hier meer duidelijkheid over geven, google geeft me niet het gewenste antwoord tot zover...

 

9ca4534375dd4ed5ba66a2c29d97f709.jpg

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

1e zet je het even op visible en kijk of het lukt en als het lukt wat je erbij krijgt.

 

2e jij kan er niks mee maar de personen die bij je in de wagen zitten wel, die surfen dan lekker via wifi en dat allemaal op jouw kosten ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

1e zet je het even op visible en kijk of het lukt en als het lukt wat je erbij krijgt.

 

2e jij kan er niks mee maar de personen die bij je in de wagen zitten wel, die surfen dan lekker via wifi en dat allemaal op jouw kosten

 

@@wulfke, dank voor je antwoord. Zelf geen ervaring met deze aanpassing dus?

Iemand laten internetten op mijn kosten is niet helemaal de bedoeling, behalve als ik een onbeperkte bundel zou hebben ( heb maar 1GB).

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden