Ga naar inhoud
  • 0

Aanschaf zwart/witte teller


dragon76

Vraag

Zoals de titel al aangeeft ben ik aan het kijken om mijn blauw rode teller te vervangen voor een zwart/witte. Ben niet aan het kijken voor een kleuren/3D want die vind ik toch wat te prijzig. Nou staan er op eBay wel redelijk wat,ook benzine wat ik nodig heb. Waar moet ik precies op letten om het werkend te krijgen, andere gateway zowiezo maar dat wil ik toch om de airco gegevens op de radio te krijgen en een verloop stekker voor de aansluiting ( evt Ali ) Een andere tacho blende.

Aangezien ik een TT6 automaat heb moet ik dan een teller hebben die uit een automaat auto komt? en gaat dat ook werken omdat waarschijnlijk de zwart/witte teller enkel dsg automaten zijn? En tot welke km standen is de stand nog aan te passen? En tot slot natuurlijk iemand met vagcom.

Hoop dat iemand me hier info over kan geven

 

Gr Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

past gewoon. de cijfers worden door de automaat doorgegeven dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

In basis moet je gateway moet E of hoger zijn.

verder meen dat je ook rekening moet houden met stuurmodule icm stuurbediening, mocht je nog een 8 knops stuur hebben.

Heb je al een 12 knops stuur gaat dat werken.

evt je bleutooth module om die zichtbaar te hebben in je display.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik denk dat @@Bonny je wel kan helpen aan zowel de teller als de nodige ondersteuning en de juiste km stand

 

 

 

Ik had Bonny al gesproken maar die heeft alleen kleuren/3D tellers ????

 

Gr Jeroen

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

aangepast door dragon76
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je kan nog altijd bij Bonny terecht om de km stand juist te zetten. En kan hij ineens ook de needle sweep activeren indien deze nog niet actief zou zijn.

Ook zien welke teller je gaat aanschaffen, 3C0 of 3AA teller

Ook bij de 3C0 teller heb je verschillen.

Deze voor MJ2010 kunnen meestal geen needle sweep doen en hebben geen weergave van olietemperatuur en snelheid. Na MJ2010 dan weer wel.

De 3AA tellers hebben dit dan weer standaard en is het soms ook mogelijk om het Drl icoon te activeren maar bij deze tellers ben je wel het licht en zicht en comfortmenu kwijt.

 

Weet niet of de CC een eigen zw/w teller had met dot matrix (3C8 nummer) maar dan is het mogelijk dat je geen variant symbool tussen de teller kan weergeven.

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Okay dus wat ik nodig heb,andere gateway E of hoger,andere blende en dus dus de keus uit 3c0 3c8 3aa met de voor en en tegens.

Denk ik toch dat ik dan voor een 3c8 of 3aa ga. Kwa voertuig symbool kan het alleen maar vooruit gaan met wat een rood/blauwe laat zien ????????

 

Alvast bedankt voor de info en nu eerst eens op zoek naar een goeie gateway,bm onderdelen misschien.

 

Gr Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
  • 0

Okee poging twee!

Ik ben heel geïnterreseerd in een nieuwe tacho en dergelijke. Nu las ik van Wulfke dat hier natuurlijk mee info voor nodig is.
Dus daar komt ie:

 

Blauw/rode tellers.

Bouwjaar 2006.
Geen carbon inleg (Gelukkig)

 

Dus wat wordt dan mijn boodschappen lijstje? Ik heb dit nog nooit gedaan. Dus alle hulp is welkom en dankbaar.

 

Gr. Nikk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ook even beslissen wat je van teller wenst,

- Zwart witte teller met dot matrix display.

- witte teller met kleuren tft display

- witte teller met kleuren tft display met NL taal

- witte teller met kleuren tft display en 3D weergave

 

Bij gelijk welke keuze moet je al zeker een andere gateway plaatsen gelijk of hoger dan versie E.

En je moet de aansluitconnector aanpassen en ompinnen of je koopt een verloop stekker.

En een andere teller cover omdat de temperatuursmeter en brandstof meter op een andere plaats zit.

Ook kijken welke teller je neemt of zoekt omdat er verschil zit in deze voor benzine of diesel.

 

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dit is mijn uitzicht op de Z/W teller (nog wel).8b0bfcf682935720aefac9c48eff27c8.jpg

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dat is al een door Bonny aangepaste Z/W versie. Is dat pijltje op het scherm onderdeel van de pdc??

Gr Ed

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden