Ga naar inhoud
  • 0

Koffer automatisch op slot


arthurs

Vraag

Waar ik toch wel bang voor was is vandaag gebeurd. Koffer open, boodschappen erin, ff karretje wegbrengen, oeps koffer op slot met daarin de sleutels. De vrouw had het geweldige idee om ook de reservesleutels mee te nemen dus die liggen er ook in :twisted: . De anwb gaat hem wel open krijgen denk ik, maar kun je deze optie uitzetten in een menu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Die knop heb ik echt nog nooit gebruikt.

 

Vooral vrouwen gebruiken deze zeker. Maar als je inderdaad alleen de koffer open doet werkt dit zo. Als je eerst een deur open doet is dit geen probleem. Het schijnt dat iedereen 3 sleutels heeft bij zijn passat, wij hebben hem echter niet nieuw gekocht en hadden er maar 2. Auto is ondertussen weer open wat nog een hele klus bleek. Maar als het eruit zou kunnen ga ik dit meteen doen. Het openen van de koffer is overigens wel handig, maar ja, het sluiten niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De mijne is ook met 2 geleverd.....ken je mischien iemand in de buurt met de zelfde sleutel.

 

Dan zou je de sleutel uit de houder kunnen halen en de deur handmatig open kunnen draaien met de kleine sleutel!

 

Is een idee

Huh?? werkt dat?????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden