Ga naar inhoud
  • 0

Interieur verlichting doet het opeens niet meer


Kavino88

Vraag

Beste lezer,

 

Vorige week heb ik een Passat B5 gekocht. Na 2 dagen deed de interieur verlichting het niet meer.

Als ik de 3 lampen manueel aanzet doen ze het wel maar niet op de automatische stand.

Ik heb alle 4 de deuren geprobeerd maar geen een doet het.

 

Als ik de achterklep openmaak dan doet wel de lamp die de bagageruimte verlicht.

 

Ik heb de grote zekeringen door gemeten. omdat ik deze niet hoefde te verwijderen. Hier was geen van kapot.

Ik durf de kleine zekeringen niet weg te halen. ik weet niet of hier consequenties aan hangen. (Zoals bv. een code invullen bij de radio.)

 

Heeft iemand enig idee wat het kan zijn.

 

MVG Kavino

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Na een lange tijd en ellende ben ik er achter wat het probleem was. Ik heb de auto laten uitlezen. Er kwamen 10tallen fouten naar voren. Uiteindelijk kwamen we erachter dat de comfortmedule kapot was. Na deze vervangen te hebben deed het interieur verlichting het weer.

Was de comfortmodule nat/vochtig vanbinnen? Heb je geen lekkages binnen? Is ook een kwaal bij de passats . Check je vloerbekleding is op vocht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De oude comfortmodule was idd nat geworden. De garage dacht dat ze de oorzaak hadden gevonden. Maar ik kwam er nu achter dat het weer vochtig is. Kan het mss van de airco komen?

Eerst de kwaal oplossen , anders blijf je dit probleem houden. Nee het komt niet van de airco , deurpakkingen zijn slecht , met als gevolg dat er water/vocht naar binnen loopt als het regent.

Dus zeg tegen garage dat ze eerst dit moeten oplossen ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden