Ga naar inhoud
  • 0

VCDS update 16.8


wulfke

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

De bètaversie werkt wel Dieseltje?

Heb jij je clone stekker ook geupate Rachid  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  dan weet ik er nu een leuk plekje voor.

 

Het is rond of vierkant en ze noemen het.... archief of wel.... de vuilnisbak.

 

Alle @@dieseltje, werkte jij al met de Engelse versie.

Ik zou bij software aanpassen en verwijderen.... Ross-tech verwijderen uit de lijst... (wel even je logs kopieeren)

En dan met een schone installatie beginnen en gelijk met 16.8.

Anders even op een andere laptop proberen te installeren... kijken wat die doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Waarom heb je voor de 16.6 beta versie gekozen om hier verder op te upgraden ? Kan je misschien eens proberen van de 15.7 versie erop te zetten ipv 16.6 en op de 15.7 verder upgraden. Misschien lust de 16.6 de upgrade niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb een paar maanden geleden per ongeluk naar de beta ge-update. Daarmee werd er ook iets in de kabel geflashed zodat niet meer met een lagere versie kunt werken. Wil nu weer de originele release gebruiken.

Naar 15.x terug gaan gaat m dus niet worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dan denk ik dat je best Ross tech even contact dat je last hebt met de upgrade van de beta naar niet beta. Aan de FW versie van de kabel zal het volgens mij niet liggen want normaal kan je VCDS ook openen zonder dat er een kabel is aangesloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heren, gebruiken jullie de Nederlandse versie of de Engelse.

Via Auto-tech.be is alleen de 16.8 Ned beschikbaar.

 

Downoaden jullie hem bij Ross-tech of andere site @@Diver, @@wulfke

@ Heb Engels geleerd op school :mrgreen: , dus haalt mij niet zo veel uit. Heb dus de Engelse versie zo als je hier uit kan begrijpen. Het programma geeft het aan dus ja bij Ross-tech zelf

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@ Heb Engels geleerd op school :mrgreen: , dus haalt mij niet zo veel uit. Heb dus de Engelse versie zo als je hier uit kan begrijpen. Het programma geeft het aan dus ja bij Ross-tech zelf

Jan @@Diver ben een Hollander hé :mrgreen:  :mrgreen: ,  ik heb arabisch, Duits, Spaans, Chinees, Russisch etc etc op school gehad maar Engels helaas niet.

Dus maar een Cursus Engels nemen :wink:  :wink:

 

Maar weet jij of je zo over kan gaan van Ned naar Engels, gezien de engelse versie verder is met updates dan de Nederlandse.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden