Ga naar inhoud
  • 0

Blinkers (LED's "lopend")


Tikra

Vraag

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Heeft iemand zijn blinkers al omgebouwd naar "lopende LED's"?

Jeroen (R36) heeft ze al in zijn R36 zitten. Beschikbaar via een Duitser die de kitjes aanbied of je stuurt hem een setje knipperlichten en dan past hij deze aan. Dacht dat het iets minder dan 150eur kostte.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Geen idee, als het hetzelfde principe is als de achterlichten dan is het zeker nog haalbaar. Tegen een meerprijs maakt hij een setje volledig plug and play. Je moet hem wel een set knipperlichten opsturen die hij dan samenbouwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zou zoiets niet bij de achterlichten kunnen,bv linker richting aanw linksom lopend tot het cirkeltje compleet brand en rechter richting aanw rechtsom lopend tot het cirkeltje compleet brand.

 

Zal wel grappig zijn samen met een guymod ????

 

Gr Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Geen idee, als het hetzelfde principe is als de achterlichten dan is het zeker nog haalbaar. Tegen een meerprijs maakt hij een setje volledig plug and play. Je moet hem wel een set knipperlichten opsturen die hij dan samenbouwd.

ik meen me te herinneren dat @@dreke en @@guyke me ooit vertelden dat die dingen nogal de neiging hebben om kapot te breken als je ze wilt openen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik moet zeggen dat ik 120€ nog een beetje duur vindt. Volgens mij koop je de LED's aan de lopende meter, en iemand met een beetje ervaring zou een schakeling met een IC, transistor en een paar weerstanden moeten kunnen maken. Ik kan het helaas niet maar zal op Ali naar de LEDjes alvast zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik moet zeggen dat ik 120€ nog een beetje duur vindt. Volgens mij koop je de LED's aan de lopende meter, en iemand met een beetje ervaring zou een schakeling met een IC, transistor en een paar weerstanden moeten kunnen maken. Ik kan het helaas niet maar zal op Ali naar de LEDjes alvast zoeken.

Voor de leds moet je een soort printplaat maken die buigbaar moet zijn.Het is niet zoals een ledstrip kopen per meter en het boeltje aansluiten. Dit omdat alle leds apart aangestuurd moeten kunnen worden. Zoals ik zie maakt hij gebruik van de hyperflux leds. Dan met een flatcable naar de stuurprint. Ook moet je er weerstanden op bouwen om de lamp defect controle te omzeilen.

Er zijn wel looplicht IC's te koop, dacht zelfs dat Velleman er een kit in heeft maar dan met gewone leds. Dan is het even experimenteren met de juiste snelheid zodat alle leds aangestuurd raken tijdens de AAN knippertijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik meen me te herinneren dat @@dreke en @@guyke me ooit vertelden dat die dingen nogal de neiging hebben om kapot te breken als je ze wilt openen.

Hier heb je zeker gelijk in Kristof. Ik heb er 4 opengebroken, en alle 4 waren ze min of meer beschadigd... ij deze die ik nu heb niet goed zichtbaar, maar er beginnen vertikale barsten zichtbaar te worden.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zou zoiets niet bij de achterlichten kunnen,bv linker richting aanw linksom lopend tot het cirkeltje compleet brand en rechter richting aanw rechtsom lopend tot het cirkeltje compleet brand.

 

Zal wel grappig zijn samen met een guymod

 

Gr Jeroen

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/37928-erg-cool-dinkie/?hl=guymod

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden