Ga naar inhoud
  • 0

Folding mirrors coderen (opties)


proportions

Vraag

Als je een folding mirror module hebt uit verwegistan dan kan je die nog coderen naar je wensen hoe ze uitklappen.

Dat doe je op de volgende manier:

 

  1. Selecteer [42-Door Elec, Driver]
  2. Klik [security Access - 16]
  3. Voer de code "04354" in en klik op "Do it!"
  4. Als je terug bent op vorige menu, klik hier op [Adaptation -10]
  5. Selecteer hier het volgende kanaal: (9)-System_Parameter_0-System Parameter Byte8 (het zit wel beetje ver naar beneden, wees geduldig)
  6. Als je het hebt geselecteerd, dan zie je dat de waarde 90 is. Je hebt hier 2 opties :
    1. 95 - Slot knopje ingedrukt houden om je spiegels te laten klappen en uitklappen bij motor aan.
    2. 99 - Slot knopje ingedrukt houden om je spiegels te laten klappen en uitklappen bij openen van deur.
  7. Klik op "Do it!" en vervolgens op "Yes"
  8. Je krijg een bericht te zien dat het is geaccepteerd, klik "OK" en controleer de waarde wat je hebt gewijzigd.
  9. Je bent klaar...
aangepast door proportions
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik had die lijst nog gestuurd voor deur modules met bepaalde GEN.

Jij hebt GEN 3 in je auto zitten.

 

GEN1 en GEN2 waren canbus modules, bij GEN3 is er nog LIN aan toegevoegd.

Je moet een High GEN3 module vinden:

 

1K0-959-701-N
1K0-959-701-Q
1K0-959-701-AE
1K0-959-701-AG
1K0-959-701-AL
1K0-959-701-AN
1K0-959-701-AS

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

met deze modules werkt de UDS codering niet. Heb in mijn auto een 701Q en die werkt nog met de gewone standaard cijfer codering.

De UDS programmering die jij hierboven beschrijft is specifiek voor GEN4 / B7 modules. beginnend met 3C0

aangepast door dieseltje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb een b7 2011, als ik mijn spiegels wil coderen verschijnt niet de code 90 maar de code op de foto, doe ik iets fout?

b8c6f0b87e02d475c9a3df82c3e2a52f.jpg

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dat is de verkeerde bit zo te zien

 

 

Passat 3C Variant comfortline 2.0 TDI Reflex Silver

3D Teller, CC Multifunctiestuur, lid van de BODAC, Wulfke mod Oo oO

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Parameter 0 byte 8 ergens onderaan in adaption.

 

Dus ik denk nog verder dan dat je was

 

95 is uitklappen via deur open

99 is uitklappen via sleutel contact

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ben nog eens aan het proberen geweest, maar Een andere code is niet te vinden. Als ik mijn lijst vergelijk met een screenshot op het vortex forum staan daar meer regels tussen. Mijn kabeltje is een imi van Dreke misschien ligt het daar aan.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ben nog eens aan het proberen geweest, maar Een andere code is niet te vinden. Als ik mijn lijst vergelijk met een screenshot op het vortex forum staan daar meer regels tussen. Mijn kabeltje is een imi van Dreke misschien ligt het daar aan.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik heb dit gisteren voor je geactiveerd;-). Ff de sluit knop inhouden dan klappen ze in.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb dit gisteren voor je geactiveerd;-). Ff de sluit knop inhouden dan klappen ze in.

 

Eric wat ben je toch een kunstenaar, het werkt, dank je wel.

Met de parkeersensors is het niet gelukt, ik kijk eerst voor een setje Pla2.0 voordat ik de bumpers eraf haal, dan kan het in een moeite door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zal morgen stekkers ff nakijken, kan het misschien zijn dat de sensors te dik zijn gespoten? Kleuren van de stekkers zitten hetzelfde, alleen Pla heeft 2 draden meer41f58a9d0d903d0053ae653d8d20ddd6.jpgaa98ce582fa7809e0b5b3039e94f4dbd.jpg

Zal eerst de stekker verbindingen controleren voordat we moeilijker gaan zoeken

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Lakdikte zal nu nog geen invloed hebben gezien de sensoren enkel een plus en massa hebben maar de signaaldraad nog niet aankomt op de PLA/OPS module.

 

Gezien de foutmelding gaat over de bestaande PDC sensoren vermoed ik een niet goed ingeklikte connector of een andere pin bezetting.

 

Ook heb ik ondervonden dat de sensoren ook geen radar meting doen als er niks op de uitgang van de sensor is aangesloten. Pas als de uitgang is aangesloten zal je ze horen "tikken"

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden