Ga naar inhoud

Spuiten


Tikra

Aanbevolen berichten

Ik kan alleen hem mededelen dat iemand vragen heeft en of ik zijn nummer mag geven en de rest ligt aan hem .

En foto's zal ik aan hem vragen of hij het wil maken en posten, don't shoot the messenger please. :mrgreen:

Eerst die vent de hemel in prijzen en als we wat werk willen zien ben jij ineens de messenger?

Tuurlijk shooten we de messenger. Jij bent verantwoordelijk in dit geval :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze man werkt ook gewoon Barry, en het is nu ramadan (vasten) dus dan doet hij niks in de avond.

 

En foto's daar kan ik niks aan doen , ik zie hem morgen en dan zal ik hem vragen of het mogelijk is om foto's te plaatsen.

 

Waarom ik hem prijz is omdat veel mensen lof over hem spreken , zelfs zijn collega's prijzen hem :mrgreen:

 

Over 1,5 week gaat hij weer beginnen zat net met hem te WhatsAppen over fappie en Butcher dat zij geïnteresseerd zijn.

 

Hij zij nu even geen nummer geven en dat respecteer ik, ????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Iemand die al resultaten heeft gezien ?

 

Pak dit topic maar weer eens op, wil ook nog wat laten doen nl.

Vanmiddag prijs opgevraagd bij mij in de buurt voor het spuiten van het dak, voorbumper, achterbumper, en motorkap.

Alles zonder schades, enkel wat roest bij het dak "lees rond de voorruit", en steenslag op de motorkap.

De voor en achterbumper komen van andere auto's dus opnieuw in kleur spuiten

Prijs rond de 1000,- en dan wordt de voorruit eruit gehaald

 

Is dit een acceptabel bedrag of wat....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@tiptronic nette prijs, let wel op dat er kleurverschil kan ontstaan vooral zichtbaar bij de spatborden voor.

Als ze de kop spuiten Vincent, wordt er uitgespoten op de spatborden dus dat moet goedkomen.

 

 

Dan is de prijs zeker niet verkeerd. Doen Alfred.

Prijs ben ik nog zo een keer vergeten, als ik maar geen kleurverschil heb.

Daar wordt ik altijd een beetje kriebelig van.

 

 

Maar eerst gaan we de sml gaten maken, om dan vervolgens alles in een keer af te werken. zo ook de bijna nieuwe dakrails erop als alles klaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden