Ga naar inhoud
  • 0

Slang lek, onderdeelnummer?


alro

Vraag

Hoi,

 

Zojuist kwam er een blazend geluid onder de motorkap/auto vandaan. Dit leek op een lekke (turbo?) slang, na wat zoek werk onder de kap heb ik de slang gevonden waar de scheur in zat. Dit betreft het kortje bochtje die achter de motor zit. Deze slang zit onder de EGR, je kunt er wat lastig bij maar ik denk dat je deze slang vanaf de bovenzijde moet kunnen vervangen. is dat zo? en zo ja weten jullie welk onderdeelnummer dit moet zijn?

 

Betreft hier een passat 3C van BJ 2006 (1.9 TDI)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Heb hem vanmiddag bij de dealer opgehaald, duur stukje slang maar zonder word niet wat..

Helaas begon mijn lampje wel te branden maar de slang heb ik via de bovenkant vrij eenvoudig kunnen monteren, wel de slang naar de egr klep los gehaald, zo krijg je aardig meer ruimte. Deze klem ook gelijk vervangen.

 

Moet hem alleen nog even laten resetten, maar verder rijdt die weer

 

(Zat een aardige scheur in, 2cm ofzo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

IMG_20150306_185309.jpg

 

Klopt, deze heb ik vervangen. Alleen dan door een Zwarte die ik bij de Dealer had gekocht voor € 115,00 euro's.. Daarbij nog een extra borgklem besteld voor links onder aan de intercooler. De buis zat iets los, de 1J0 145 769G is geleverd maar betwijfel als dit wel de goede is. Dit gezien er gister de buis weer een stukje uit de incooler stak. Weten jullie welk onderdeelnummer ik moet bestellen voor of is dit wel de juiste borgklem?

 

Als dit wel de juiste is dan ben ik bang dat het nokje van de Drukslang versleten is. Dan zou ik de Drukslang moeten vervangen. Weten jullie dit onderdeelnummer? Op het internet heb ik de onderstaande nummers gevonden:

 

1K0145834L

1K0145834G

 

Welke zal ik moeten hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nadat ik deze had vervangen (scheur in), heb ik vandaag nog een drukslang vervangen. Daarvan was inderdaad het nokje versleten. Dit was de 834L (op het eind).

Nadat ik deze gemonteerd had leek alles goed. Maar merk nu dat af en toe mijn Turbodruk wegvalt..

 

zal dit ook een simpel slangetje zijn? of is anders wat ik kan controleren, hiervoor had ik dit namelijk niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden