Ga naar inhoud
  • 0

Dash mount / cradle VW


Groovejunk

Vraag

Heren! Ik heb een dash mount van het een of ander in mijn auto zitten maar ik heb geen idee wat ik ermee moet en/of kan :

f60bf61d97b823969d79cfbb9438ef4b.jpg

Iemand die weet :

- of ik er op een of andere manier een iPhone 6 aan kan frommelen? (Bury?)
- zo nee : hoe ik hem er netjes af krijg en of ik dan met gaten in het dash blijf zitten...

Ik heb een MMI kabel die onder mijn armsteun zit, maar ik vind het niet handig om steeds mijn telefoon daarin te leggen. Erg onhandig vakje namelijk.

Het liefst wil ik dus de functionaliteit van mmi kunnen gebruiken (opladen en muziek afspelen) en de telefoon in die cradle proppen.

Hulp is welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Een officiele vw? Dat werkt hetzelfde als de TA alleen met houder en lader voor de 6. Heb dit ook gebruikt met mijn 5S en werkt uitstekend én je tel wordt opgeladen én je kunt op je mobiel kijken om bijv te navigeren.

 

Welke heb je precies besteld? Ik zoek nl ook zoiets of alleen de cradle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

56e3799577390315938e13f9beef1488.jpg

 

41bfc2f084af6215a6dd1d7bdf4b47dd.jpg

 

fdc0c4d015a9218af4078aa4943288ce.jpg

 

Het zit erin. Moest het klein beetje aanpassen en de kabel die erin zit is niet te vervangen door een lightning verlengkabel zodat ik het op de mdi aansluiting kan frommelen.

 

Ik ga maar heel ouderwets de iPod weer tevoorschijn halen voor op mdi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik mis mogelijkheden. Ik bedien veelal alles vanaf mijn stuur, dat gaat niet als je met bluetooth afspeelt. Volume gaat wel, doorspoelen niet. Krijg ik jeuk van als het er wel opzit, maar niet doet. :lol:

 

De ijzerzaag was om 2 gleufjes extra te maken in de cradle. Anders past deze nét niet. Iphone past er zonder hoesje zonder problemen in. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Klopt idd, ik stoor me daar niet echt aan moet ik zeggen.

 

Is dat dezelfde als deze in onderstaande link? Dat is toch gewoon plug 'n play?

 

https://www.ebay.de/ulk/itm/172112806543

 

Daar lijkt het wel op, die zou ik ook nog wel willen kopen. Voor de lange afstanden vind ik het prettig als mijn telefoon opgeladen blijft.

Ik heb geen zin om via de sigaretten aansteker met een snoertje te gaan werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik hoor mijn (beide) telefoon(s) e.e.a. aan geluid maken als ik met blauwtand muziek afspeel. Heel irritant. Maar los het wel op met een iPod aan de mdi, dan kan ik 120 gig aan muziek kwijt, is wel even voldoende. 

 

Hier heb ik de mijne gekocht : http://www.pdaplus.nl/bury-system-9-holder-apple-iphone-6-6s.html

aangepast door Groovejunk
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat is raar, zodra ik bij mijn auto een andere mobiel via BT aanmeld gooit het direct de andere eruit. Dan zou je denken dat dit bij jouw gti hetzelfde werkt.

 

Die vw cradle is toch gewoon die van Bury? Ik vond €100 wel mee vallen, laat staan €50,-.

 

Wat je zegt AJ, gedoe met die kabels. Bovendien kost een goede kabel/lader al snel 20/30 euri's.

 

Om nog even terug te komen op je zaagwerk... Hij past dus net niet in de VW houder op het dashoard en daar voor heb je dus een paar gleuvjes extra gemaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik had nog steeds de kriebels dat dit niet werkte zoals ik het wilde hebben, dus ik heb de bury gesloopt en er een lightning verlengkabel ingemaakt. Die heb ik vervolgens weggefriemeld onder al het plastic geweld van het interieur en aangesloten op MDI. :mrgreen:

 

4bbe5e81ed922b1f86d8739623777808.jpg

 

En in de bury :

 

0ebecc6021c684549c172e932df96e27.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Meine is eraf zit dan wel een gat dit word dan dichtgemaakt en zie je het niet meer kost dan wel 150euro.

Of een houder bestellen dat je telefoon erin kan.

Zou he foto willen posten van de plek die is dichtgemaakt? Thx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mooi dat het werkt.

 

En nou nooit meer een nieuwe iPhone kopen, dan weet je zeker dat het weer niet past vanwege weer een nieuwe stekker of iets anders wat veranderd is. Slimme gasten bij Apple :wink:

 

Slimme gasten bij alle telefoonfabrikanten. ;)

 

Raar dat jij niet kan doorspoelen, bij mijn werkt dat perfect zelfs soundcloud spoelt nu door en stopt wanneer ik dat wil, voorheen bleef hij doorspoelen, nu is dat voorbij. Maar mooi dat je het zo op hebt kunnen lossen

 

Jij kan doorspoelen als je met bluetooth streamed? En hoe is je geluid? Want dat klonk bij mij nou niet echt om over naar huis te schrijven. Ik miste duidelijk wat 'body' in de muziek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb er een DynAudio set inzitten, ook niet helemaal standaard, maar toch hoor ik duidelijk verschil. Juist met een duurdere / betere set hoor je verschillen beter.

 

Ik zal eens kijken welke versie firmware in de RNS zit. Alhoewel dat nu niet heel belangrijk meer is, het werk nu naar mijn zin namelijk. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Houder op het dashboard is inderdaad van Bury.

Heb destijds al eens een poging gedaan om de touch adapter in kleur weer te geven (doet de bury namelijk ook)

In de software van de touch adaptor kom je continu de naam Bury tegen. (Ingepakte versie)

 

Is een deel van de cradle iphone 6 bury (achterzijde) niet uit te wisselen met achterdeel cradle van bv iphone3/4/4s/5? Deel wat in de houder wordt geklikt

aangepast door gerjol
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden