Ga naar inhoud
  • 0

Project kofferbak


diesel986

Vraag

Ik wilde m'n laatste creatie even laten zien. Het is alleen geen Passat :embarassed: zelfs geen VW :embarassed::embarassed: maar dat maakt niet zoveel uit hoop ik.

Voor wie ik hem heb gemaakt had een paar wensen:

- Kofferruimte moest bruikbaar blijven

- Niet opvallen

- Gebruik maken van de bestaande versterker en sub (alle twee Blaupunkt sub zat in een kist)

dsc00022zx4.jpg

Shot with K810i at 2007-08-24

dsc00021ev3.jpg

Shot with K810i at 2007-08-24

dsc00039kr1.jpg

Shot with K810i at 2007-08-24

dsc00040os1.jpg

Shot with K810i at 2007-08-24

dsc00045bt8.jpg

Shot with K810i at 2007-08-24

dsc00046wi0.jpg

Shot with K810i at 2007-08-24

cimg3429cd5.jpg

Shot with EX-Z750 at 2007-08-24

cimg3431gt2.jpg

Shot with EX-Z750 at 2007-08-24

cimg3430ab3.jpg

Shot with EX-Z750 at 2007-08-24

cimg3428ev3.jpg

Shot with EX-Z750 at 2007-08-24

 

Kabels zijn op de foto nog niet netjes weggewerkt. Het gedeelte waar de versterker op gemonteerd is een los deel, het hele "bouwwerk "is demontabel anders paste het niet door de opening van de kofferklep.

 

Vragen en/of commentaar zijn welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Dat ziet er zeer strak uit!

 

Wat ik me alleen afvraag... Die versterker krijgt zo toch geen koeling? En de sub zal niet het beste resultaat leveren omdat hij niet in een afgepaste kist zit....

 

Ik ben toevallig ook met eenzelfde soort inbouw bezig, maar gebruik wel een op maat gemaakte kist(wat volgens mij ook noodzakelijk is):

 

DSC00423.jpg

 

Zal binnenkort een paar foto's van dit projectje posten. Wat betreft de koeling van de versterker heb ik ook nog een oplossing. Binnenkort meer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mooi project hoor B5-5racer!

 

Ben je niet bang dat de boel gaat resoneren en klapperen?

 

Zit zelf ook aan zoiets te denken, hoevaak zul je die reserveband nou nodig hebben (klop af!)...

 

Bij mij komen straks eerst twee setjes Hertz dsk-165 in de deuren en dan wil ik ook es kijken wat de mogelijkheden zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Over het reserve wiel, ik ben zelf al een paar keer bij verschillende auto's blij geweest dat ik er één bij had :lol:

 

Een gesloten volume voor de sub is niet voor elke sub nodig. Deze opstelling zit tussen een basreflex en free-air in.

Ik rij zelf al een jaren rond met zo'n opstelling en heb nog nooit problemen gehad met de temperatuur, bij m'n huidige opstelling maak ik gebruik van 3 versterkers :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

zo dat is teminste netjes, over 2 weekjes heb ik een hele week de tijd om ook een dubbele bodem in mijn kofferbak te toveren

ik heb een actieve sub maar die wil ik verzonken in de bodem zodat ik die klitteband blokjes zooi weg kan gooien, maar ik vraag me af waar je die stof hebt gehaald om te bekleden? want da wil ik er ook wel in :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

oke dan, heb [url=http://www.fastlane-carsystems.nl/SiteManager.php?cSite=1&cLayout=10&cPage=100&cId=28http://hier in ieder geval een site gevonden waar je het kan bestellen,

denk dat ik ook eens op de markt ga kijken, misschien hebben ze het daar ook liggen.

 

succes met de nieuwe kofferbak :)

 

[edit] heb op de markt een soort fleece stof gevonden, 8 euro per meter. Voor 16 euro was ik klaar... nu nog beginnen ;) [/edit]

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Das niet veel geld, maar is het ook slijtvast genoeg?

 

geeen idee :) maar dat is in mijn geval niet heel belangrijk omdat mijn vriendin een "boodschappenwagen" heeft. Dus geen last van een boodschappenkrat die van links naar rechts vliegt. en als het versleten is gaan we weer naar de markt he :)

 

kan je de stof beter plakken of nieten??

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden