Ga naar inhoud
  • 0

Onderdeelnummer inleg Passat 3c


gpee

Vraag

Mijn passat (trendline) heeft de donker grijze inleg, en ben benieuwd of in deze kleur ook de 2e gen clima paneel voor te krijgen is? 

In mijn zoektocht kom ik eigenlijk alleen maar de zilvere variant tegen...

 

Dus kan iemand mij het verlossende antwoord geven, en/of het onderdeel nummer zodat ik eventueel een ombouw kan doen?

 

Bedankt alvast !

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Mijn passat (trendline) heeft de donker grijze inleg, en ben benieuwd of in deze kleur ook de 2e gen clima paneel voor te krijgen is? 

In mijn zoektocht kom ik eigenlijk alleen maar de zilvere variant tegen...

 

Dus kan iemand mij het verlossende antwoord geven, en/of het onderdeel nummer zodat ik eventueel een ombouw kan doen?

 

Bedankt alvast !

@@gpee

 

Onderdeelnummer voor het 2de gen clima paneel is 3C8 863 100 3H5 matchroom (PR-315 - is zilverkleurig), en 3C8 863 100 3F4, dark rhodium (PR-313)

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@dreke

 

2a5ywi0.jpg

 

Komt Dark rhodium overeen met deze inleg? Persoonlijk vind ik het nog verschillen als ik het opzoek via google..

 

Waarom zou je een 2e gen clima willen plaatsen als je geen OEM radio hebt? De eerste of derde gen clima is dan mooier om te zien vanwege de LCD temperatuur displays.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Toch lijkt hij bij mij anders te zijn, het is niet egaal grijs maar een motiefje zit er in. 

Welk bouwjaar? Mogelijk heb je dan nog carbonlook... (motief met kleine puntjes) die is niet te krijgen voor nieuwere clima units.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Welk bouwjaar? Mogelijk heb je dan nog carbonlook... (motief met kleine puntjes) die is niet te krijgen voor nieuwere clima units.

 

grtz, dre

2006 

Dit zal dus inhouden dat ik zou over moeten stappen naar zilver?

 

@@bm-er

Omdat ik deze heb liggen, er word gezegd dat er word gezorgd dat de kleppen minder lawaai maken.

3e gen is ook een mogelijkheid, en deel je mening maar de keus was was afhankelijk of ik wel in deze kleur de juiste paneel kon bestellen.

Ook komt er een 510 in, dus dan is dat probleem opgelost.

 

@@butcher1981

Er zit zoals hierboven word vermeld een quadlock->iso adapter in. 

 

@@Ivo's

 

klopt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De auto is meestal quadlock, aftermarket radio's zitten dan weer via quadlock naar iso adaptor aangesloten (in de gevallen die ik ken in elk geval...)

Dus daarop afknappen is mijns inziens volledig onterecht...

bij de mijne was de quadlock gewoon weggeknipt en er 'n iso stekker op gemaakt met suikertjes :bash:

 

ondertussen zit er gewoon terug 'n quadlock in (met extra lange kabel, maakt het wat makkelijker als de radio er ooit ff uit moet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

2006 

Dit zal dus inhouden dat ik zou over moeten stappen naar zilver?

Dan heb je inderdaad carbon-look. Is verkrijgbaar in licht en donker, echter niet voor de nieuwe clima units.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden