Ga naar inhoud
  • 0

Prijs distributie ketting set


ka0191

Vraag

Hi.

 

Ik heb al wat gezocht maar kan nergens de prijs van een distributie ketting set vinden.

Ik kan wel de prijzen vinden incl de montage voor de wissel, maar wil graag weten wat de losse ketting (set) kost.

 

Vraag is niet bedoeld om discussie te krijgen over de kosten van arbeid en gebruik van speciaal gereedschap door de vakman, als je nl deze kundigheid en/of gereedschappen niet hebt is montage onbetaalbaar en zal de schade door ondeskundige montage velen malen de kosten incl montage overtreffen.

 

weet iemand waar ik die prijs kan achterhalen, of heeft het laten doen met een gespecificeerde nota mbt gemonteerde onderdelen.

 

Grtzzzzz

 

Oh ja heb een 1.4 TSI 122pk 2012

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dealer bellen, of een automaterialenzaak

 

Ff gezocht, bruto prijs €122 ex merk febi

 

Ketting, spanner en geleiders

dan mis je nog:

 

Pakking distributiedeksel, 2 soorten kit, diverse o-ringen en bouten, nokkenasverstellertandwiel, misschien ook wel oliepomp/krukastandwiel

 

ik bestel alleen nog maar org VW voor klanten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 ok, maar zelfs VW krijgt de delen van een toeleverancier toch?, wat ik me wel afvraag is wat de garage dan precies vervangt als de opdracht "distributie ketting" is,  bij de betere krijg je de hele set, tm de slechtste die alleen de ketting doet en daartussen zitten zo'n beetje alle varianten en mogelijkheden..tandwielen, geleiders en spanners lijken mij ook noodzakelijk (als het spul dan toch open ligt  :wink: )... dan toch de hele set maar vervangen.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik vervang alleen wat mijn VW magazijnman meelevert bij de sets, en dat is alles wat er vervangen moet worden.

Voordeel is dat je soms ook nokkenasversteltandwielen onder coulance erbij krijgt ipv dat ie 490 euro excl btw kost..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik vervang alleen wat mijn VW magazijnman meelevert bij de sets, en dat is alles wat er vervangen moet worden.

Voordeel is dat je soms ook nokkenasversteltandwielen onder coulance erbij krijgt ipv dat ie 490 euro excl btw kost..

 

hoe weet de beste man dan dat dat nokkenasverstelwiel vervangen moet worden?, geeft de fabriek daar een indicatie voor of zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

In principe weet het VW onderdelenprogramma adhv je kenteken/VIN welke onderdelen er gemonteerd zitten, zit er bijv nu een verstellertandwiel op die eindigt op B dan kan maar zo zijn dat er nu een gemodificeerde E in moet

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden