Ik ben hendrik en nieuw op het forum! Jaren een volvo v70 gereden en sinds dit weekend een passat 2.0 tdi 170 pk dsg uit 2011 en nagenoeg full option. Veel leuke gadgets dus. Het enige waar ik tegen aanloop is de manier v starten. Dat kan dus bij mij mbv de startknop zonder de sleutel in het contact. Als ik eenmaal kort druk start hij direct zonder voor te gloeien en heeft daardoor een slag extra nodig om te starten. Bij ingedrukt houden tot motor start zie je in dashboard eerst de goeispiraal, duurt het 1 seconde en vervolgens start hij sneller. In de handleiding staat ook ingedrukt houden tot motor start. Bij de volvo was 1 keer kort drukken voldoende. Hij ging toen uit zichzelf voorgloeien.
Vraag
Hendrik38
Hello people!
Ik ben hendrik en nieuw op het forum! Jaren een volvo v70 gereden en sinds dit weekend een passat 2.0 tdi 170 pk dsg uit 2011 en nagenoeg full option. Veel leuke gadgets dus. Het enige waar ik tegen aanloop is de manier v starten. Dat kan dus bij mij mbv de startknop zonder de sleutel in het contact. Als ik eenmaal kort druk start hij direct zonder voor te gloeien en heeft daardoor een slag extra nodig om te starten. Bij ingedrukt houden tot motor start zie je in dashboard eerst de goeispiraal, duurt het 1 seconde en vervolgens start hij sneller. In de handleiding staat ook ingedrukt houden tot motor start. Bij de volvo was 1 keer kort drukken voldoende. Hij ging toen uit zichzelf voorgloeien.
Hoe gaan jullie hiermee om?
Link naar reactie
Delen op andere sites
14 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten