Ga naar inhoud
  • 0

Ingedrukt houden startknop?


Hendrik38

Vraag

Hello people!

 

Ik ben hendrik en nieuw op het forum! Jaren een volvo v70 gereden en sinds dit weekend een passat 2.0 tdi 170 pk dsg uit 2011 en nagenoeg full option. Veel leuke gadgets dus. Het enige waar ik tegen aanloop is de manier v starten. Dat kan dus bij mij mbv de startknop zonder de sleutel in het contact. Als ik eenmaal kort druk start hij direct zonder voor te gloeien en heeft daardoor een slag extra nodig om te starten. Bij ingedrukt houden tot motor start zie je in dashboard eerst de goeispiraal, duurt het 1 seconde en vervolgens start hij sneller. In de handleiding staat ook ingedrukt houden tot motor start. Bij de volvo was 1 keer kort drukken voldoende. Hij ging toen uit zichzelf voorgloeien.

Hoe gaan jullie hiermee om?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Bij de B7 (zonder Kessy) is het starten veranderd. Je hoeft namelijk maar even kort de startknop helemaal door te drukken en ingedrukt te houden en dan gaat alles verder vanzelf, het voorgloeien en daarna het laten draaien van de startmotor totdat de motor draait. Ondertussen doe je gewoon je gordel om en de auto start verder vanzelf. En bij een koude start neemt de auto wat meer tijd voor het hele proces ivm voorgloeien.

 

Of en wat er met Kessy in de B7 veranderd is weet ik niet.

aangepast door bm-er
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden