Ga naar inhoud

iemand hier al ooit van gehoord?


-=mYst=-

Aanbevolen berichten

Wat een ontzettend slecht uitziende kabel, de draden komen door de krimpkous heen en het is echt niet nodig om een kabel van een meter te maken als je maar 15 cm nodig hebt.

Ik zou het dus op het filmpje alleen al nooit kopen. Dan heb ik het nog niet over de werking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan je rechtervoet wat rust gunnen, lijkt me :P

Hmm...

 

Nu twijfel ik toch echt in het aanschaffen van zoiets hoor :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ken je die hardrijder niet met die m3 die mensen afsnijd en allerlei stunten uithaalde op de Belgische autowegen,als je nu naar HLN.be gaat staat het artikel over die achterlijke ego trippen

oh die eikel...

 

die heet trouwens CurD V. ;) vandaar dat ik niet meteen mee was :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Taalbarriére he...

 

Wel een vreemde dit keer, want beide komen uit dezelfde streek. :P

geloof me... het verschil tussen riemst/tongeren is qua taal gigantisch in vergelijking met Hasselt/Genk. Ik werk al sinds 2006 in Tongeren en ik ben qua taal nog lang niet geïntegreerd met m'n baas en collega's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voordeel van mioj is dat ik tot aan de west vlanders zo n beetje alles wel versta maar tungers is woal specioal

vooral het feit dat ze de klemtonen op 'n woord nogal 'n keer COMPLEET omdraaien, daar kan ik nog steeds niet aan gewend raken!

 

voorbeeld: "bureau" wordt op z'n Tongers "de BUUUUUUURO" :bash:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in Nederland hebben we niet echt last van taalbarrieéres, behalve met die reserve Belgen in het verre zuiden :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden