Ga naar inhoud
  • 0

helluup kofferbak gaat niet meer open


larscc

Vraag

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dat klopt leek wel of er een soort van plijster om heen was gedraaid boerachtig.

nu heb ik samen met bartjuhgti nieuwe stukje draad tussen gesoldeerd en krimpkous en tape en het buisje waar die in zat zat een scherprandje aan hebben we ook aan gepakt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb sinds afgelopen vrijdag dit probleem ook.

Mijn achterklep gaat niet meer open via de sleutel, niet via de schakelaar binnen in de auto en niet meer via het logo.

Ook doet alle verlichting in de klep het niet meer. Dit word ook terug gemeld op de boardcomputer.

Is er iemand op dit forum die dit kan en wil repareren? 

De garages die ik heb gesproken (waaronder een VW dealer), weten er niet echt raad mee. Zelf ben ik niet kundig genoeg om een kabelboom te solderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dan kan je er haast wel vanuit gaan dat de kabelboom door is op het knik gedeelte, zoals hierboven afgebeeld.

Wel knudde dat een vw dealer hier niet aan wil beginnen. Het enige wat ik kan bedenken is dat je er niet goed bij kan omdat de klep niet open wilt. Dan kan je altijd via de achterbank de kofferbak in, en daar eraan beginnen. Maar ik geloof dat ze liever een beurtje doen daar haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden