Ga naar inhoud

Ze is weer thuis. 'Ik wil jullie bedanken'


Flying Dutchman

Aanbevolen berichten

Zoals menig van jullie meegekregen hebben. Ben ik 2 weken geleden begonnen met de uitbouw en revisie van enkele onderdelen van mijn blok. 

 

Goed, soms denkt een mens te weten waar die aan begint. Leest wat, belt wat, vraagt een beetje rond en doet een belletje. Met zijn nodige informatie schaft hij dan een w8 aan. Ik durf nu toe te geven, dat ik nu pas weet wat het in houd een w8 te beminnen. wat een geweldig stukkie techniek.  :mrgreen:

 

Echter is alles niet helemaal zonder slag of stoot verlopen. MAAR!!!! gelukkig bestaat dit forum. Met een overweldigend pakket aan kennis. Het is een bijzondere tijd geweest. Met vreugde, verdriet, spanning, stress enz.

 

Uiteraard zal ik in "mijn verhaal" mijn woordje doen, met de nodige foto's, tekst en uitleg. Maar wou ff de tijd nemen voor een paar bedankjes en melden dat ze weer thuis is. En loopt als een zonnetje. :angel:

 

@@Twan de bandenman:

Die klaar stond om het hele spul uit handen te nemen toen het dreigde mis te lopen en ik vol paniek aan de telefoon hing.

 

@@Ad Driessen:

behoeft geen uitleg. Wat een koning!

 

@@Vinniepilon:

Die mijn voorzien heeft van fantastisch documenten die onmisbaar waren bij dit avontuur.

 

@@diesel986:

backup als ik Ad niet te pakken kreeg of info nodig had betreft me V-bak

 

@@Vdub:

Heeft mijn geholpen met me laptop. zodat ik de nodige documenten enz. weer terug had na een crash.

 

En uiteraard iedereen die dit forum mogelijk maakt. Van moderators tot members. Zonder jullie was het niet gelukt.

 

                                                                   tot het volgende avontuur BEDANKT!!!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden