Ga naar inhoud
  • 0

Welbekende ALT problemen. (Etka foto gevraagd zie p.2)


SK18T

Vraag

Denk je eindelijk een goede auto te hebben gekocht, gaat sinds deze week het motorstoringslampje branden.

Heb de auto nog geen 1,5 week. :roll:

Ben op dit moment echt in staat om hem in de brand te steken, gezien de vorige auto die ik heb weggedaan vanwege allerlei storingen.

En daardoor dus ook de kosten omhoog gingen.

Ik hoop echt dit te kunnen oplossen, want ben zeker niet van plan om weer zoveel geld in te steken.

Voor dat ik hem WEER ga uitlezen, wat zijn de welbekende ALT problemen.

 

Auto loopt gewoon normaal, geen gekke dingen zoals inhouden, stotteren of beroerd lopen.

Dit is weer iets nieuws voor mij aangezien de Bora stotter bij het leven en als een gek inhield.

 

Dus wat ik wil vragen is:

 

Lampje gaat aan, auto houdt niet in.. stottert niet... trekt gewoon normaal op...

Wat kan het zijn voor ik hem aan VAGcom zet (alweer!!!!!!! :evil: )

aangepast door SK18T
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

ben niet zo bekend met ALT motoren.

 

Ik neem aan dat het hier om een 1.8T gaat. Ik zou  de rubberen slangen allemaal even nalopen.  Bij mijn 1.8T was meer dan helft van de slangen bijna lek of stonden op het punt  lekkage te vertonen.  Dus alle slangen heb ik preventief laten vervangen.  En...  de nieuwere model slangen van VW voor de 1.8T zijn echt steviger.  

 

kijk hier maar even.  misschien heb je hier iets aan.

 

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/17661-raymonds-passat-variant-18t-10/page-6

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ben niet zo bekend met ALT motoren.

 

Ik neem aan dat het hier om een 1.8T gaat. Ik zou  de rubberen slangen allemaal even nalopen.  Bij mijn 1.8T was meer dan helft van de slangen bijna lek of stonden op het punt  lekkage te vertonen.  Dus alle slangen heb ik preventief laten vervangen.  En...  de nieuwere model slangen van VW voor de 1.8T zijn echt steviger.  

 

kijk hier maar even.  misschien heb je hier iets aan.

 

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/17661-raymonds-passat-variant-18t-10/page-6

Een ALT is een 2.0 liter 20 v motor Remon.

 

Ik heb het hele setje slangen destijds laten vervangen. Kostte me geloof ik iets van 130 euro.

aangepast door BlackPassat
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden