Ga naar inhoud
  • 0

Startknop beschadigd


--Eel--

Vraag

Heren,

 

Mijn startknop gaat lelijk worden, beschadigen. Gister heeft mijn vrouw zelf haar vinger geprikt aan de knop..dus ik heb nu ruzie????.De lak of toplaag laat los

Is het mogelijk om deze te vervangen voor een andere?

post-23855-0-71460400-1447255582_thumb.jpeg

Zoiets?

http://nl.aliexpress.com/item/VW-Genuine-Engine-Start-Stop-Switch-For-Volkswagen-PASSAT-B7-CC-3AD-927-137-A/32318027835.html

 

En is dat dan makkelijk te vervangen(zelf)?

 

Ik hoor graag van jullie...wellicht heeft iemand anders dit probleem ook

 

Eelco

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik zou nu echt gigantisch misbruik gaan maken van de situatie. :twisted:  :twisted:

Complete interieur wissel in het kader van veiligheid en zere vingers. Vergeet daarbij niet de kleuren tellers, RNS510, R line stuur e.d. niet mee te pakken.

 

"ja schat dat moet allemaal vervangen worden. De toplaag kan loslaten en daarom beter nu vervangen dan dat je je eigen eerst moet bezeren"

 

Ze leest niet mee hoop ik  :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zal dan ongeveer een kwestie zijn van de asbak open te doen en vanaf daar de kader rond de pook eruit te klikken en naar boven te schuiven. Dan kan je mogelijks het achterste stukje (geborsteld alu thv het rolluik opbergvak) eruit te halen. Hieronder zal waarschijnlijk dan een schroefje zitten aangezien er een oogje aan de drukknop balk zit. Dan de volledige drukknopbalk eruit halen, connector losmaken en nieuwe drukknopbalk erin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zou nu echt gigantisch misbruik gaan maken van de situatie. :twisted:  :twisted:

Complete interieur wissel in het kader van veiligheid en zere vingers. Vergeet daarbij niet de kleuren tellers, RNS510, R line stuur e.d. niet mee te pakken.

 

"ja schat dat moet allemaal vervangen worden. De toplaag kan loslaten en daarom beter nu vervangen dan dat je je eigen eerst moet bezeren"

 

Ze leest niet mee hoop ik  :angel:

ik zou 'm iig meteen laten chippen met als uitleg dat de "warme start correctie" nu nodig is in de ECU, beter niks risico nemen, als de startknop het begeeft!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

een goeie tip : zeg dat je het doet bij wijze van "investering in HAAR geluk"

 

Als ze dan vraagt waar dat op slaat zeg je gewoon: "als jij gelukkig bent, ben ik dat ook. Dus veronderstel ik dat het ook omgekeerd zo hoort te zijn, en dit maakt mij gelukkig"

 

(dat is dan meestal ook ineens het moment waarop ik ff m'n werkhok in ga :mrgreen: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden