Daar ik geen info hebt wanneer de distrubutie riem/ketting van mijn Passat Syncro 142 Kw Automaat met 200000 km is vervangen zou ik hier willen vragen hoe ik dat kan zien aan de motor.
Waar moet ik op letten en hoe kan ik dat zien. Wil hem graag heel houden. Ooit 1 keer een auto gehad waar de ketting van brak tijdens rijden en gelukkig was dat een systeem waarbij de auto geen schade oploopt maar ben bang dat de Passat wel naar de klote gaat als het breekt.
Heb 2 linker handen dus het moet niet te ingewikkeld zijn anders heb ik een probleem.
Alvast bedankt voor alle reacties die ik ga krijgen.
Vraag
Johan56
Goedemiddag heren,
Daar ik geen info hebt wanneer de distrubutie riem/ketting van mijn Passat Syncro 142 Kw Automaat met 200000 km is vervangen zou ik hier willen vragen hoe ik dat kan zien aan de motor.
Waar moet ik op letten en hoe kan ik dat zien. Wil hem graag heel houden. Ooit 1 keer een auto gehad waar de ketting van brak tijdens rijden en gelukkig was dat een systeem waarbij de auto geen schade oploopt maar ben bang dat de Passat wel naar de klote gaat als het breekt.
Heb 2 linker handen dus het moet niet te ingewikkeld zijn anders heb ik een probleem.
Alvast bedankt voor alle reacties die ik ga krijgen.
Link naar reactie
Delen op andere sites
Top Posters For This Question
21
9
4
3
Popular Days
6 nov
11
12 feb
7
7 feb
5
23 dec
4
Top Posters For This Question
Johan56 21 posts
Vdub 9 posts
LiamPassat 4 posts
BARRY_TDI 3 posts
Popular Days
6 nov 2015
11 posts
12 feb 2016
7 posts
7 feb 2016
5 posts
23 dec 2015
4 posts
Popular Posts
Vdub
elke 120dkm moet de V6 een nieuwe riem. Met 2 linkerhanden zou ik er zeker niet zelf aan beginnen.
Vdub
Do not try this at home kids...
antonio
De VR6 motor is niet ingebouwd in een 3B /3BG. De V6 motor van een 3B /3BG heeft een distributieriem.
62 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten