Ga naar inhoud
  • 0

Welke Clima nodig?


dieseltje

Vraag

Ik wil graag een 2e generatie climatronic bediening in mijn auto bouwen. Ik heb nu nog geen stoelverwarming, maar wil dat wel gaan inbouwen.

Welk onderdeel nummer moet ik naar gaan zoeken?

Heb geen voorruit verwarming of standkachel.

klopt het nummer 5K0907044EA?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ben ik niet helemaal met je eens Ids. Laatste 2 letters geven de (on)mogelijkheden van het climapaneel aan.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Kun je toch zien aan de knoppen; heb je geen onderdeelnummer voor nodig. Dat zal Ids bedoelen denk ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat bedoeld Ids ook. Al doe je een full optie clima erin.. knoppen die het moeten doen dien het... is alleen zo zonde van je geld als je knoppen zoals standkachel en voorruitverw niet gaat gebruiken.

 

@@dieseltje... www. Happyparts.de heeft er nog verschillende. Ze zitten volgens mij niet ver vsn Gronningen af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

zitten zo te zien in Aurich. Is toch nog ruim uur rijden :wink:

nog even op de site rond gekeken.

Is een aanbieder die ook veel op ebay adverteert. Had al een leuk interieur bij hen gezien.....

aangepast door dieseltje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Alle, Ik heb er ook nog eentje, weet alleen niet welke generatie dat is. Is met de ronde knoppen, wel stoelverwarming, geen standkachel en geen vooruitverwarming.

Zie: http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/37308-diverse-onderdelen-3c/

 

de afdekpaneeltjes zijn voor deze wat makkelijker te vinden dan de twee knops versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb toch wel eens begrepen dat de clima paneeltjes van de transporter en de amarok anders werken als van de cc zeg maar. Ze ogen wel gelijk maar doen dan niks anders als koude lucht blazen. Het paneeltje van een sharan heb ik hier ook wel eens gelezen dat iets het niet deed.

En ik heb het ook over de 2de generatie clima paneeltjes

aangepast door ArieV
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden