Ga naar inhoud
  • 0

Rns 510 van passat 2008 naar 2013?


laurens

Vraag

Hallo Beste Forum leden.

 

Heb een Passat van 2013 gekocht met RNS 315

heb nu een Passat van 2008 met een rns 510 zelf ingebouwd in 2010 toen ik de auto kocht.

 

Nu wil ik graag de rns 510 in mijn nieuwe Passat.

Kan dit of krijg ik dan problemen?

 

Hoor graag van U

 

gr Laurens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

zou geen probleem moeten wezen, kijk even wat voor gateway je er in heb.

 

Grt Jan

Moet gewoon passen ;)

Passat uit 2013, denk dat die geen batterij drain meer hebben.

Maar uiteraard kan het geen kwaad om te kijken welke type Gateway je hebt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

2013 is sowieso een 7N0 gateway, die geven geen probleem... Gewoon overzetten die handel. Wel even je RNS naar BAP protocol omcoderen, anders heb je geen communicatie met je MFA display

 

grtz, dre

Goed advies van de meester :mrgreen: meer kan je niet wensen.

 

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo Allemaal,

 

Goed om te horen dat het moet kunnen.

 

de RNS naar BAP protocol omcoderen zegt mijn niks.

 

als de rns 315 op scherm tussen de tellers anwijzingen geeft doet de rns510 dit dan niet?

 

bij wie of waar kan je dat dan overzetten?

 

Ja code heb ik erbij.

 

Gr Laurens

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dit moet via vcds gedaan worden.

 

Als je veranderd van RNS 315 naar 510 ga je natuurlijk veranderen van Unit met een eigen unieke serienr.

Dus hij neemt niet automatisch je gegevens over, je zal de RNS 510 dus opnieuw moeten coderen.

 

Even hier kijken wie dicht bij jou woont en VCDS heeft ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De RNS510 geeft ook info tussen de tellers, zoals navigatie, zender info, audio info, en als aanwezig ook telefoon info mits telefoon module en telefoon goed werken. Dit is nog al eens een probleem ivm met uitvoering of type.

 

grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Waarschijnlijk kan je dat met VCDS of met de instellingen van de RNS doen? ik kan de zender zien als de radio aan staat of de naam van het nummer als er een mp3 afgespeeld wordt. Ik kan ook met de knoppen op het stuur van zender wisselen of door de nummers scrollen.

 

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dan zal ik het laptopje er nog eens aanhangen binnenkort en alle instellingen nog eens nalopen. Wel vreemd dat ie de navigatie wel laat zien. Overigens wel een ZW teller.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

@@Mausey Ik heb een rode teller. wel een groot midden scherm.

 

grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dan zou het bij mij ook moeten kunnen. Zal eerdaags er eens induiken. Thanx.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

@MauseyLaat even weten als het gelukt is en wat je gedaan heb. ( moet je een log van mij  hebben? )

 

grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Moet probleemloos overgezet kunnen worden. Zou idd wel kunnen dat er wat moet aangepast worden qua instellingen. Maar dat kan je ook na de plaatsing constateren. Bvb dat de weergave in de teller niet zou werken. Het systeem ondervind daar zelf geen probleem mee en zal probleemloos werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nog een vraag

 

De Passat heeft ook  "Vorrüstung Mobiltelefon/Handy Plus mit Bluetooth-Schnittstelle"

 

ja is duitse Passat     zit dit in de RNS315  of is dat een losse GSM module?

 

Als het in de RNS 315 zit betekend dit dus als ik de RNS315 vervang voor de RNS 510 in geen telefoon voorbereiding meer hebt

 

klopt dat?

 

gr Laurens

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nog een vraag

 

De Passat heeft ook  "Vorrüstung Mobiltelefon/Handy Plus mit Bluetooth-Schnittstelle"

 

ja is duitse Passat     zit dit in de RNS315  of is dat een losse GSM module?

 

Als het in de RNS 315 zit betekend dit dus als ik de RNS315 vervang voor de RNS 510 in geen telefoon voorbereiding meer hebt

 

klopt dat?

 

gr Laurens

Als je een 315 met een ingebouwde bluetooth heb , dan heb je inde geen telefoon meer als je deze vervangt ..de 315 heeft een inwendige bluetooth ontvangst voor de telefoon...de 510 heeft een externe ontvangst dus bij een RNS510 heb je een externe bluetooth kaste met kabelboom nodig..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden