Ga naar inhoud

Autoshampoo set


roelh

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik wil voor m'n auto autoshampoo komen.

Nu kwam ik deze set tegen. Kent iemand het en is het wat?

http://www.autotoebehoren.com/shampoo-wash-shine-protecton.html?utm_source=beslist&utm_medium=cpc&etrias_source=2&etrias_campaign=61

 

Of wat kunnen jullie me anders aanbevelen? Ik hoef niet perse de beste shampoo, als maar 'goed' schoon wordt.

 

Groet,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd net wat Vinniepilon zegt tis beter om op de carclean.nl te kijken tis een stuk duurder, maar t werkt en maak het niet te mooie want je blijft wassen hahahah.

 

Zelf heb ik mequiar,s super duur maar iedere keer geniet ik weer vol op van de mooie glans en langdurige bescherming.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zoek een goed setje auto klei met wax, maar er word een hoop aangeboden met verschillende prijzen, vandaag was ik bij een automaterialen zaak in Bussum  en daar hadden ze van Auotgym , maar dat merk zeg mij verder niks kostte een klei setje 55 euro, ik heb geen flauw idee of dit veel geld is maar ik zie ook setjes voor 20 euro....

 

Wie raad wat aan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.carclean.nl/product/Mothers_Wax/California_Gold_Clay_Bar_Paint_Saving_System_kit_07240_101424

Heb je alles, blokje klei in 3 knippen, spray 1 op 1 verdunnen.

Kun je minimaal 2x je auto mee behandelen qua spray, qua klei?

Minimaal 5x per kleiblokje (dus 15 behandelingen ofzo) bij voldoende omkneden....

;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zoek een goed setje auto klei met wax, maar er word een hoop aangeboden met verschillende prijzen, vandaag was ik bij een automaterialen zaak in Bussum  en daar hadden ze van Auotgym , maar dat merk zeg mij verder niks kostte een klei setje 55 euro, ik heb geen flauw idee of dit veel geld is maar ik zie ook setjes voor 20 euro....

 

Wie raad wat aan...

Op Carclean kijken.. je hebt claybars nodig en lube. Je kunt ook quickdetailer gebruiken om als glijmiddel voor de klei te gebruiken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden