Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Idd net wat Vinniepilon zegt tis beter om op de carclean.nl te kijken tis een stuk duurder, maar t werkt en maak het niet te mooie want je blijft wassen hahahah.

Zelf heb ik mequiar,s super duur maar iedere keer geniet ik weer vol op van de mooie glans en langdurige bescherming.

Geplaatst

Je kan ook dodo nemen is super geconcentreerd, dus in verhouding niet duur! En die spons moet je niet gebruiken, maar een goede washmitt etc etc.

En butcher is ook al aardig verslaafd geworden:)

Geplaatst

Nou, mijn auto is het niet meer waard om duur spul aan uit te geven. Dus ik zoek een simpel middeltje waarvan het schoon wordt.

Geplaatst (aangepast)

Dreft, niet duur en gaat lang mee...

aangepast door wulfke
Geplaatst

Goed je auto wassen is belangrijk om swirls e.d. te voorkomen. Gebruik 2 emmers en 2 handschoenen.. Op het forum van Carclean of youtube kun je veel info vinden over het veilig wassen van je auto..

Geplaatst

Ik zoek een goed setje auto klei met wax, maar er word een hoop aangeboden met verschillende prijzen, vandaag was ik bij een automaterialen zaak in Bussum  en daar hadden ze van Auotgym , maar dat merk zeg mij verder niks kostte een klei setje 55 euro, ik heb geen flauw idee of dit veel geld is maar ik zie ook setjes voor 20 euro....

Wie raad wat aan...

Geplaatst

Ik zoek een goed setje auto klei met wax, maar er word een hoop aangeboden met verschillende prijzen, vandaag was ik bij een automaterialen zaak in Bussum  en daar hadden ze van Auotgym , maar dat merk zeg mij verder niks kostte een klei setje 55 euro, ik heb geen flauw idee of dit veel geld is maar ik zie ook setjes voor 20 euro....

Wie raad wat aan...

Op Carclean kijken.. je hebt claybars nodig en lube. Je kunt ook quickdetailer gebruiken om als glijmiddel voor de klei te gebruiken..

• 2 weeks later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden