Ga naar inhoud
  • 0

K&N luchtfilter voor Passat 3bg AVF


master

Vraag

Ik ben op zoek naar een K&N inleg filter voor een 3BG uit 2002 met 130pk. Bestaan deze dingen in Nederland? :)

Verder kan ik ook niet echt een 57i kit er voor vinden. Is de kit van een A4 met 130pk niet hetzelfde als de 3bg? http://www.carfantasy.nl/kn-57i-kit-audi-a4-b6b7-19-tdi-130pk-1100-04-p-63528.html?osCsid=tnf3kqkgt5jqps81ngs1hl3oj2

 

27 mei wordt de auto gechipt. Deze week gaat hij weg voor een grote beurt en kop revisie. Voordat hij gechipt wordt wil ik nog de kat leegmaken en de filter vervangen.

Alle hulp en info is welkom.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
  • 0

Naar mijn mening zijn de K&N setjes niet echt fijn voor de luchtmassameter....

 

Maar goed. De 57i moet je eigenlijk zien als een universeel vervangingsfilter met verloopstukken/ringen voor de aanzuigbuis. deze zijn volgens K&N niet te bestellen voor jouw auto. Enkel het inlegfilter

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heeft bij een TDI geen voordeel, waarom heb je overigens een koprevisie nodig?

 

een beetje geroffel van een diesel is wel leuk om te horen.

Koprevisie is nodig omdat er koelvloeistof lekt. Heb hier op het forum gelezen dat een kop revisie nodig is. Verder hoor je een soort van borrelgeluid achter het dashboard als je gas geeft ( optrekt )

Gelukkig geen olie in de KVS en geen kvs in de olie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

goede avond ik heb in mijn passat 2.5.tdi v6 een pipercross filter viper kit geeft aan mijn auto 20 pk meer vermogen

gr ger

20pk meer geluid bedoel je? Of was je oude filter zo vies dat er geen lucht meer door ging?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden