Ga naar inhoud
  • 0

zwart/wit teller die comfort menu heeft en BAP (RNS315/510) ondersteunt in Passat B6/3C?


Bonny

Vraag

Hoi allemaal,

 

 

Zijn er mensen die weten of er zwart/wit tellers zijn die én comfort menu hebben, én het BAP protocol (voor RNS315/510) ondersteunen, in een Passat B6/3C?

 

Ik heb het vermoeden dat die combinatie niet bestaat, maar ik laat me graag in het ongelijk stellen :)

Ik ga zowiezo wat verschillende tellers testen in mijn auto, maar dat zal pas vrijdag middag zijn ...

 

 

Alvast bedankt voor eventuele reacties,

Bonny

aangepast door Bonny
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb er wel 10 liggen en zien er allemaal hetzelfde uit :)

Ik weet welke wel/geen comfort hebben, maar weet dus niet of ze wel/geen BAP hebben.

Ben benieuwd naar leden hier die dus een zwart/wit teller hebben met comfort en BAP ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb een witte teller met comfort menu en had toen ik de auto kocht een rns510 D versie dacht ik in de auto.

En dat werkte prima met telefoon en radio en navi op mijn teller.

En nu met jou oude rns310 werkt hij het zelfde top dus. Heb geen idee of er BAP in zit maar alles werkt.

 

Weet niet of je er wat mee kan maar dit s hem.

 

Address 17: Instruments (J285) Labels: 3C8-920-xxx-17.clb

Part No SW: 3C0 920 871 R HW: 3C0 920 871 R

Component: KOMBI H04 0107

Serial number: 00000000000000

Coding: 160F00

Shop #: WSC 05314 115 00000

ASAM Dataset: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09 A04040

ROD: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09_VW46.rod

VCID: 336F01159A2E491

 

No fault code found.

aangepast door ArieV
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mijn 3c8 teller had zowel Comfort als navigatie, telefoon en radio, dus volgens mij BAP, want dat had ik volgens mij aangevinkt bij adres 37

Nu dus de 3AA teller en die heeft geen comfort, maar heerlijk de Nederlandse taal en variant symbool.

 

Ohh en heb een RNS 510

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

He jongens bedankt voor alle info!
Het zou inderdaad goed kunnen dat alle (oude) b/w 3C0 en 3C8 tellers ook BAP ondersteunen. Dat wist ik dus niet zeker.

Ik zal vanavond eens proberen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De eerste B/W (3C0) en 3C8 kleurentellers (tot G dacht ik) hebben allemaal BAP én comfort. Latere niet meer... 3AA helemaal niet meer. Ik heb alleszins een 3C8 920 880 G kleurenteller gehad die alles ondersteunde in m'n 2006...behalve mijn ACC, die werkte niet volledig zoals het hoorde, maar was wel zichtbaat in het menu, maar niet in te stellen. Ook autohold werkte hiermee zonder deze altijd aan te moeten zetten (die ging automatisch aan bij het vastklikken van de gordel).

3C8 920 880 G -> kleurenteller voor diesel mét comfortmenu

3C8 920 880 F -> kleurenteller voor benzine mét comfortmenu

Voor B/W weet ik de nummers niet. Ik heb nog een 3C0 920 871 A, die heeft comfortmenu, maar daar werkt de cruise control dan weer niet van. 

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden