Ga naar inhoud
  • 0

onderdeel nummer van boordnett pins


guyke

Vraag

18 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Volgens mij 000 979 025E (6eur per stuk - 2 pinnen dus)

 

Heb anders nog 26 van die pinnen als je der interesse in hebt, zijn wel maar korte stukjes maar voldoende om er andere draad aan te solderen

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

Heb anders nog 26 van die pinnen als je der interesse in hebt, zijn wel maar korte stukjes maar voldoende om er andere draad aan te solderen

 

Heb ik ineens een reden om mee te komen helpen bij het modden,

Hebben ondertussen al wat ervaring met deze mod

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@wulfke ge moogt die voor mij opzij houden peter , en alle hulp is welkom , natuurlijk hangt daar een dikke vergoeding aan vast ,

@-=mYst=- het franse forum heeft nu pas de guymod ontdekt , in de lente komt de eerste delegatie af , ook zijn er nog nederlanders die de ombouw willen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ovb van de datum wil ik zeker komen helpen,

De gymod dagen zijn altijd gezellig !!

@@guyke,

Ik hou de pinnen voor jou apart.

 

@-=mYst=-

Is ook niet jouw eerste wagen die je gymod en ik heb er ook al een paar gedaan, zijn we al met 3 dus moet wel lukken om er meer dan 5 te doen op 1 dag. Enkel mijn frans is niet mijne sterkste kant :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

goh als ik gewoon teken doe dat ze ff mijne koffie moeten vasthouden, en ze doen dat dan ook, is 't al meer dan genoeg, ik trek mijne plan wel :lol:

 

ik heb er inderdaad ook al wel 'n paar gedaan, gewoon tegen dan nog 'n keer ff opfrissen welke kabel weer juist waaraan moest en dan gaat dat inderdaad vlotjes. Daarnaast waren dergelijke guymoddagen altijd hoogst vermakelijk en daar maak ik me met plezier 'n dagje voor vrij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat houd de Guymod in, heeft dat met de achterlichten te maken en zo ja wat zijn de kosten hier van.

Ik ben helaas wat later lid geworden van de fantastische club en heb nog geen Guymod-dag mee gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat houd de Guymod in, heeft dat met de achterlichten te maken en zo ja wat zijn de kosten hier van.

Ik ben helaas wat later lid geworden van de fantastische club en heb nog geen Guymod-dag mee gemaakt.

Voorbeeld

http://img856.imageshack.us/img856/1966/1001808biegmod.jpg

aangepast door gerjol
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

als ge foglights als brake light nie ziet in de long code tabellen , is dat soms toch te activeren in die laatste 2 tabellen waar de inhoud niet zichtbaar van is ( in een 23 byte boordnett) weet iemand nog toevallig welke van de laatste nullen men moet aanvinken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zie net een foutje in filmpje - 1 mistlicht ipv de 2 branden in de Guymod.

Bij me branden beiden.

@@guyke: heb me toen er niet zo in verdiept in die periode en kan je dan ook niets nuttigs vertellen over welke bit al dan niet moet aangevinkt worden.

Hopelijk weet iemand het antwoord voor je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden