Ga naar inhoud
  • 0

Trekhaak Passat 3C 2006 Variant


Charles16v

Vraag

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ligt eraan hoe handig je bent.

Er zijn verschillende trekhaken, een vaste, een afneembare en een elektrische die zelf uitklapt.

Er dienen voor de contactdoos verschillende draden te worden getrokken ook vanaf de zekeringekast.

Tevens dient de trekhaak te worden aangemeld in de boorcomputer en indien je deze hebt, de parkeerpiepers ook anders te worden ingesteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Even een vraagje over de piepers, ik heb een trekhaak met een 13polige stekker en laatst had ik een aanhanger erachter met een verloop naar 7 polig, maar de piepers werkte zoals altijd, komt dit door de verloop of is dit mogelijk niet ingesteld? Als het goed is is het een originele trekhaak? Waar kan ik anders controleren of het goed is ingesteld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Even een vraagje over de piepers, ik heb een trekhaak met een 13polige stekker en laatst had ik een aanhanger erachter met een verloop naar 7 polig, maar de piepers werkte zoals altijd, komt dit door de verloop of is dit mogelijk niet ingesteld? Als het goed is is het een originele trekhaak? Waar kan ik anders controleren of het goed is ingesteld?

Met een verloopstekker zouden de PDC sensoren ook uitgeschakeld moeten worden, ( ik rijd zelf ook met aanhanger en verloopstekker 13-7) de trekhaak moet aangevinkt zijn in adres 69 van de Gateway zodat de boordelectronica herkent dat er een aanhanger achterhangt. Wanneer de verlichting wel goed werkt dan kun je ervan uitgaan dat de bedrading goed is aangesloten. Effe controleren met vcds.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik werk ook al drie jaar met zo 'n verloopstekker en ik heb dat probleem niet, trekhaak is bij mij OEM, dus ik vermoed dat het aan 'n instelling zal liggen?

Met een verloopstekker zouden de PDC sensoren ook uitgeschakeld moeten worden, ( ik rijd zelf ook met aanhanger en verloopstekker 13-7) de trekhaak moet aangevinkt zijn in adres 69 van de Gateway zodat de boordelectronica herkent dat er een aanhanger achterhangt. Wanneer de verlichting wel goed werkt dan kun je ervan uitgaan dat de bedrading goed is aangesloten. Effe controleren met vcds.

Thanks mannen, ga ik kijken of het goed ingesteld staat.????
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden