Ga naar inhoud
  • 0

Blue tooth audio op RNS310


R-line

Vraag

Goedemorgen,

Ik heb een RNS310 en een Touchadapter in de auto en de telefoon werkt hier goed mee.

Op de RNS kan ik Blue tooth audio selecteren in het media menu maar hoe krijg ik nu de muziek te horen die op mijn telefoon staat?

Op mijn telefoon kan ik kiezen dat hij het afspeelt via Blue tooth maar de telefoon vind dan geen Blue tooth device.

Op de RNS kan ik ook niets selecteren als ik in het Blue tooth menu zit.

 

Is het uberhaupt wel mogelijk?

 

Groetjes Theo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
wat is het nummer van de telefoon module ???

 

Bedoel je het kastje dat onder de bijrijdersstoel zit, heb je hier iets aan:

 

Address 77: Telephone (J738) Labels: None

Part No SW: 1K8 035 730 D HW: 1K8 035 730 D

Component: Telefon H08 6900

Revision: 00008000 Serial number: 00000A07732277

Coding: 012120

Shop #: WSC 05314 000 00000

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Met welk device moet ik nu eigenlijk koppelen voor de muziek, normaal koppel ik met de Touchadapter voor telefoongesprekken/bellen, een ander device is niet zichtbaar.

Nu heb ik gisteren met VCDS in menu 77 en dan adaption de keuze Bluetooth device visible aangevinkt en dan komt er een ander apparaat tevoorschijn, volgens mij is dat de UHF die onder de stoel zit. Als ik hier mee koppel zie ik op mijn telefoon ook de optie van audio verschijnen die ik aan kan vinken echter ik hoor geen geluid.

Als ik de outputtest in menu 77 laat lopen hoor ik wel stukjes muziek spelen vanaf mijn telefoon?

Mijn telefoon heeft hierna ook niet meer de mogelijkheid om met de touchadapter te koppelen.

Wie weet raad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je de de telefoon verbind met bluetooth van de wagen en dan op de telefoon een media player of music player start dan zou deze de muziek moeten afspelen maar dan via de radio. Zo doet hij het toch bij mij.

 

verstuurd met samsung galaxy S4mini

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Werkt Rsap ook met de contacten die niet op SIM staan?

 

Ik heb de contacten zowel op de sim als op de telefoon staan. Vond het ook niet direct om deze setting te wijzigen. Maar volgens mij moeten ze op de sim omdat het dan ook remote Sim acces protocol noemt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
dan heb je wel mono geluid over een kanaal. voor stereo moeten alle pin's bezet zijn.

 

Had ik maar MONO geluid, ik heb helemaal niets.

Gisteren nog geprobeerd op een of andere manier een verbinding te maken maar ik kan alleen verbinden met de Touchadapter voor telefoon gesprekken.

Op mijn telefoon staat bij de Blue-tooth opties voor de Touchadapter ook "verbonden met telefoonaudio" maar dit werkt niet voor muziek vanaf de telefoon helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden