Tweekah Geplaatst 26 augustus, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 26 augustus, 2014 Hallo, Ben al een tijdje aan het browsen naar een schroefsetje voor mijn 3B. Nu heb ik diverse schroefsets gezien in mijn prijsklasse van 200 - 300 MERKEN: FK V-maxx Jom Triple s Ta technix Welke raden jullie aan? Of eventueel ander setje? Groet Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jm92 Geplaatst 26 augustus, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 26 augustus, 2014 PB FrankQS even die heeft een AP schroefset te koop voor een 3BG. Prachtset ik rij er ook op en geen enkel probleem en nog comfortabel ook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BARRY_TDI Geplaatst 26 augustus, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 26 augustus, 2014 Merk weet ik niet maar ik heb setje bij sjaaks autoservice gehaald. Bevalt prima. Natuurlijk niet te vergelijken met Bildstein of Koni, maar dat is de prijs ook niet. Prijs kwaliteit verhouding prima setje Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
remco.vd.eijnden Geplaatst 26 augustus, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 26 augustus, 2014 PB FrankQS even die heeft een AP schroefset te koop voor een 3BG.Prachtset ik rij er ook op en geen enkel probleem en nog comfortabel ook Set is al verkocht Jordy.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
niels@passat3c Geplaatst 26 augustus, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 26 augustus, 2014 Ik zou dan persoonlijk toch voor AP gaan en iets meer betalen. Ben zelf +3jaar op AP rijdende zonder problemen. Vorige week terug gekeurd en specifiek gevraagd naar de dempertest omdat ik wel eens wou weten hoe het met de AP dempers zat na 3jaar intensief gebruik (woon op de boeren buiten/platte land dus doe veel mindere wegen). Was allemaal inorde volgens hun. Hou ook ff in gedachten dat je voor 1 standaard/normale schokdemper je +-100euries betaald, doe dit x4 en denk dan eens na als je de prijzen van een goedkope schroefset ziet Meest voorkomende klachten met goedkopere schroefsetjes zijn; -Kraken en knakkende geluiden door de veren die verspringen bij overdaaien vh stuur (stilstand of rijdend) -Hobbelige wegligging (snel stuiteren, klinker/kassei wegen zijn een ramp) -Lekkende dempers -Roest en vroegtijdige slijtage aan de schroefdraad (moeilijk tot niet kunnen verstellen van hoogte als gevolg) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jm92 Geplaatst 26 augustus, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 26 augustus, 2014 PB FrankQS even die heeft een AP schroefset te koop voor een 3BG.Prachtset ik rij er ook op en geen enkel probleem en nog comfortabel ook Set is al verkocht Jordy.. Na dan weet ik ook meteen aan wie Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
diesel986 Geplaatst 26 augustus, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 26 augustus, 2014 Denk dat het in deze prijsklasse niet veel uitmaakt wat je koopt. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vdub Geplaatst 27 augustus, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 27 augustus, 2014 PB FrankQS even die heeft een AP schroefset te koop voor een 3BG.Prachtset ik rij er ook op en geen enkel probleem en nog comfortabel ook Set is al verkocht Jordy.. Na dan weet ik ook meteen aan wie Dat denk ik niet.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
remco.vd.eijnden Geplaatst 27 augustus, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 27 augustus, 2014 Niet aan mij Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jm92 Geplaatst 27 augustus, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 27 augustus, 2014 Na dan zeg ik bij deze wel niks meer dacht dat ik kon rekenen met 1+1=2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Tweekah Geplaatst 27 augustus, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 27 augustus, 2014 Bedankt voor de info, toch maar even door sparen voor een AP setje dus! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
remco.vd.eijnden Geplaatst 27 augustus, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 27 augustus, 2014 Na dan zeg ik bij deze wel niks meer dacht dat ik kon rekenen met 1+1=2 Ga maar een setje Air halen Jordy.. Dan kan ik jou setje voor een "zacht" prijsje overnemen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jm92 Geplaatst 27 augustus, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 27 augustus, 2014 Jaja na dat gaat denk ik nog wel even duren als alles gaat lopen zoals ik nu denk dat het gaat. Maar het blijft zeker op de planning staan Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bert888 Geplaatst 27 augustus, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 27 augustus, 2014 Ta Technix en FK is bagger, na enkele dagen al kapot. Absoluut voor AP gaan. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten