Ga naar inhoud

Diverse vragen over mijn 3B


RohanV6

Aanbevolen berichten

  • Reacties 174
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

paneel onder stuur bij je knieën weghalen. Daar zit zekeringkast en relaishouders.

Als je het paneel bekijkt zie je een stikker waar op staat 75X, dat is geschakelde plus en 30 dat is de constante plus.

Daar kun je aftakken. Even wel met een zekering beveiligen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

paneel onder stuur bij je knieën weghalen. Daar zit zekeringkast en relaishouders.

Als je het paneel bekijkt zie je een stikker waar op staat 75X, dat is geschakelde plus en 30 dat is de constante plus.

Daar kun je aftakken. Even wel met een zekering beveiligen.

 

waar zit die paneel precies? bij bij de motorkap ontgrendeling?

hoe beveilig ik dit met een zekering?

en min kan ik gewoon van het chassis pakken toch?

en hoe krijg ik de kabels vanuit de deur naar de zekeringkast?

 

hoor graag van je.

 

Gr. Rohan

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

waar zit die paneel precies? bij bij de motorkap ontgrendeling?

hoe beveilig ik dit met een zekering?

en min kan ik gewoon van het chassis pakken toch?

en hoe krijg ik de kabels vanuit de deur naar de zekeringkast?

 

hoor graag van je.

 

Gr. Rohan

 

1) waar je lichtschakelaar is.

2) stukje draad-zekering-draad naar de module

3) ja

4) als je de deur open maakt, zie je een dikke rubberbuis, daar kan je de draad doorheen halen

Link naar reactie
Delen op andere sites

De verdeel box onder het dashboard. die zit naast achter de zekering kast. je moet dus het hele knieschot weghalen.

 

En hoe doe ik dat?

Ik zie nergens schroeven onder het dashboard.

Weet je toevallig ook wat ik verkeerd heb gedaan waardoor de cv niet werkte toen ik m aansloot?

 

Gr. Rohan

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik meen dat die een + plus geeft.

maar neem anders een multimeter en zet die tussen signaaldraad en massa.

 

Moet ik de groen-rode en blauw-rode draad nou doorknippen of niet?

Want ik krijg het nog steeds niet werkend

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo leden,

 

ik heb op m'n Passat op de achterklep een (lelijke) zwarte vw logo.

post-21039-1423829747,2215_thumb.jpg

post-21039-1423829746,4872_thumb.jpg

kent er iemand een site of winkel waar ik de originele chrome logo kan kopen?

of misschien dat iemand er toevallig 1 heeft liggen.

het onderdeelnummer is ook goed denk ik.(als de logo bij de dealer wordt verkocht)

 

hoor graag van jullie!

 

Gr. Rohan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

de auto is vandaag uitgelezen.

kreeg de volgende foutcodes:

 

4 Faults Found:

18010 - Power Supply Terminal 30

P1602 - 35-10 - Voltage too Low - Intermittent

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1

P0130 - 35-10 - Malfunction in Circuit - Intermittent

16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1

P0150 - 35-10 - Malfunction in Circuit - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - Intermittent

Readiness: N/A

 

Address 15: Airbags Labels: 1J0-909-60x-VW3.lbl

Part No: 1J0 909 607 A

Component: AIRBAG VW3 S V03

Coding: 00065

Shop #: WSC 05311

VCID: 2B55E127D9F0EB46111-4A3A

 

1 Fault Found:

01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199)

32-10 - Resistance Too High - Intermittent

 

Address 17: Instruments Labels: 3B0-919-xxx-17.lbl

Part No: 3B0 919 881 F

Component: B5-KOMBIINSTR. VDO V10

Coding: 04162

Shop #: WSC 00183

VCID: 2F6DF537EDE897663D9-5000

 

Subsystem 1 - Part No: IMMO

Component: IDENTNR: VWZ7Z0V0109327

IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0V0109327

 

1 Fault Found:

01176 - Key

07-10 - Signal too Low - Intermittent

 

kan iemand mij helpen met het ''ontcijferen'' van de foutcodes?

begrijp het niet zo goed.

uitlezer heeft me een site gegeven genaamd: http://www.gerritspreek.nl maar daar kan ik niks op vinden zegmaar.

 

hoor graag van jullie :!:

 

 

 

Gr. Rohan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

de auto is vandaag uitgelezen.

kreeg de volgende foutcodes:

 

4 Faults Found:

18010 - Power Supply Terminal 30

P1602 - 35-10 - Voltage too Low - Intermittent

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1

P0130 - 35-10 - Malfunction in Circuit - Intermittent

16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1

P0150 - 35-10 - Malfunction in Circuit - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - Intermittent

Readiness: N/A

 

Address 15: Airbags Labels: 1J0-909-60x-VW3.lbl

Part No: 1J0 909 607 A

Component: AIRBAG VW3 S V03

Coding: 00065

Shop #: WSC 05311

VCID: 2B55E127D9F0EB46111-4A3A

 

1 Fault Found:

01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199)

32-10 - Resistance Too High - Intermittent

 

Address 17: Instruments Labels: 3B0-919-xxx-17.lbl

Part No: 3B0 919 881 F

Component: B5-KOMBIINSTR. VDO V10

Coding: 04162

Shop #: WSC 00183

VCID: 2F6DF537EDE897663D9-5000

 

Subsystem 1 - Part No: IMMO

Component: IDENTNR: VWZ7Z0V0109327

IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0V0109327

 

1 Fault Found:

01176 - Key

07-10 - Signal too Low - Intermittent

 

kan iemand mij helpen met het ''ontcijferen'' van de foutcodes?

begrijp het niet zo goed.

uitlezer heeft me een site gegeven genaamd: http://www.gerritspreek.nl maar daar kan ik niks op vinden zegmaar.

 

hoor graag van jullie :!:

 

 

 

Gr. Rohan

Laatste stukje bericht met link verwijderd.

Bericht is in strijd met de forum regels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

de auto is vandaag uitgelezen.

kreeg de volgende foutcodes:

 

4 Faults Found:

18010 - Power Supply Terminal 30

P1602 - 35-10 - Voltage too Low - Intermittent

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1

P0130 - 35-10 - Malfunction in Circuit - Intermittent

16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1

P0150 - 35-10 - Malfunction in Circuit - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - Intermittent

Readiness: N/A

 

Address 15: Airbags Labels: 1J0-909-60x-VW3.lbl

Part No: 1J0 909 607 A

Component: AIRBAG VW3 S V03

Coding: 00065

Shop #: WSC 05311

VCID: 2B55E127D9F0EB46111-4A3A

 

1 Fault Found:

01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199)

32-10 - Resistance Too High - Intermittent

 

Address 17: Instruments Labels: 3B0-919-xxx-17.lbl

Part No: 3B0 919 881 F

Component: B5-KOMBIINSTR. VDO V10

Coding: 04162

Shop #: WSC 00183

VCID: 2F6DF537EDE897663D9-5000

 

Subsystem 1 - Part No: IMMO

Component: IDENTNR: VWZ7Z0V0109327

IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0V0109327

 

1 Fault Found:

01176 - Key

07-10 - Signal too Low - Intermittent

 

kan iemand mij helpen met het ''ontcijferen'' van de foutcodes?

begrijp het niet zo goed.

uitlezer heeft me een site gegeven genaamd: http://www.gerritspreek.nl maar daar kan ik niks op vinden zegmaar.

 

hoor graag van jullie :!:

 

 

 

Gr. Rohan

Laatste stukje bericht met link verwijderd.

Bericht is in strijd met de forum regels.

 

ooh sorry Barry :embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste leden,

 

ik wil graag weten of mijn Passat nou een distributie ketting of riem heeft.

weet iemand dit?

Het bedrijf waar ik de auto heb gekocht zei dat er een nieuwe distributie KETTING in zat omdat de waterpomp toen des tijds defect was.

Hoor graag van jullie!

 

Gr. Rohan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er nu dus achter gekomen dat ik de airbag aan de bestuurderskant van de stoel moet nakijken en mischien de kabels moet vervangen of de airbag zelf.

en de lambadasondes moeten worden vervangen.

weet iemand misschien hoeveel dit ongeveer gaat kosten?

 

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1

P0130 - 35-10 - Malfunction in Circuit - Intermittent

16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1

 

01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199)

32-10 - Resistance Too High - Intermittent

 

 

Hoor graag van jullie!

Gr. Rohan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste leden,

 

ik wil graag weten of mijn Passat nou een distributie ketting of riem heeft.

weet iemand dit?

Het bedrijf waar ik de auto heb gekocht zei dat er een nieuwe distributie KETTING in zat omdat de waterpomp toen des tijds defect was.

Hoor graag van jullie!

 

Gr. Rohan

 

nou water pomp die gaat via Distributieriem dus geen ketting

zie linkje :arrow:Passat V6 2.8 30V Distributieriem

 

 

Gr Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste leden,

 

ik wil graag weten of mijn Passat nou een distributie ketting of riem heeft.

weet iemand dit?

Het bedrijf waar ik de auto heb gekocht zei dat er een nieuwe distributie KETTING in zat omdat de waterpomp toen des tijds defect was.

Hoor graag van jullie!

 

Gr. Rohan

 

nou water pomp die gaat via Distributieriem dus geen ketting

zie linkje :arrow:Passat V6 2.8 30V Distributieriem

 

 

Gr Fai

 

Oké, ja heb het net ff doorgenomen.

Dus toch niet echt een eerlijke verkoper. :angry:

Ben gelijk gaan kijken of ik een sticker kon vinden, heb het gevonden.

de distributieriem is vervangen bij 212,000 km.

De huidige km stand is 257,450 km, dus ik zou er nog ongeveer 45,000 km mee kunnen rijden toch?

 

Hoor graag van je,

 

Gr. Rohan

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden