Vdub Geplaatst 18 oktober, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 18 oktober, 2014 onder je stuur Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dieseltje Geplaatst 18 oktober, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 18 oktober, 2014 paneel onder stuur bij je knieën weghalen. Daar zit zekeringkast en relaishouders. Als je het paneel bekijkt zie je een stikker waar op staat 75X, dat is geschakelde plus en 30 dat is de constante plus. Daar kun je aftakken. Even wel met een zekering beveiligen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RohanV6 Geplaatst 18 oktober, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 18 oktober, 2014 paneel onder stuur bij je knieën weghalen. Daar zit zekeringkast en relaishouders.Als je het paneel bekijkt zie je een stikker waar op staat 75X, dat is geschakelde plus en 30 dat is de constante plus. Daar kun je aftakken. Even wel met een zekering beveiligen. waar zit die paneel precies? bij bij de motorkap ontgrendeling? hoe beveilig ik dit met een zekering? en min kan ik gewoon van het chassis pakken toch? en hoe krijg ik de kabels vanuit de deur naar de zekeringkast? hoor graag van je. Gr. Rohan Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
antonio Geplaatst 18 oktober, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 18 oktober, 2014 waar zit die paneel precies? bij bij de motorkap ontgrendeling? hoe beveilig ik dit met een zekering? en min kan ik gewoon van het chassis pakken toch? en hoe krijg ik de kabels vanuit de deur naar de zekeringkast? hoor graag van je. Gr. Rohan 1) waar je lichtschakelaar is. 2) stukje draad-zekering-draad naar de module 3) ja 4) als je de deur open maakt, zie je een dikke rubberbuis, daar kan je de draad doorheen halen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RohanV6 Geplaatst 18 oktober, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 18 oktober, 2014 je bedoeld de gewone zekeringkast? waar alle zekeringen in zitten?(zoals verlichting etc.) Gr. Rohan Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dieseltje Geplaatst 18 oktober, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 18 oktober, 2014 De verdeel box onder het dashboard. die zit naast achter de zekering kast. je moet dus het hele knieschot weghalen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RohanV6 Geplaatst 18 oktober, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 18 oktober, 2014 De verdeel box onder het dashboard. die zit naast achter de zekering kast. je moet dus het hele knieschot weghalen. En hoe doe ik dat? Ik zie nergens schroeven onder het dashboard. Weet je toevallig ook wat ik verkeerd heb gedaan waardoor de cv niet werkte toen ik m aansloot? Gr. Rohan Sent from my iPhone using Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RohanV6 Geplaatst 18 oktober, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 18 oktober, 2014 En heeft de 3b passat een negatief of positief gestuurd cv? Sent from my iPhone using Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dieseltje Geplaatst 18 oktober, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 18 oktober, 2014 viewtopic.php?f=151&t=24613 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RohanV6 Geplaatst 19 oktober, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 19 oktober, 2014 http://www.vwpassat.nl/viewtopic.php?f=151&t=24613 oke bedankt voor je moeite. ga het zo proberen. en hoeveel amper moet de zekering doorlaten? gewoon 10? hoor graag van je. Gr. Rohan Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dieseltje Geplaatst 19 oktober, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 19 oktober, 2014 is genoeg Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RohanV6 Geplaatst 19 oktober, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 19 oktober, 2014 is genoeg oke, en weet je toevallig ook of de cv negatief of positief is gestuurd? Gr. Rohan Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dieseltje Geplaatst 19 oktober, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 19 oktober, 2014 ik meen dat die een + plus geeft. maar neem anders een multimeter en zet die tussen signaaldraad en massa. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RohanV6 Geplaatst 19 oktober, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 19 oktober, 2014 ik meen dat die een + plus geeft.maar neem anders een multimeter en zet die tussen signaaldraad en massa. Moet ik de groen-rode en blauw-rode draad nou doorknippen of niet? Want ik krijg het nog steeds niet werkend Sent from my iPhone using Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RohanV6 Geplaatst 19 oktober, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 19 oktober, 2014 De auto gaat wel open maar niet op slot?? Wat nu?? Sent from my iPhone using Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
passat b6 marko Geplaatst 19 oktober, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 19 oktober, 2014 Dan heb je waarschijnlijk een module gekocht die alleen kan openen, nu nog eentje kopen die alleen sluit Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RohanV6 Geplaatst 20 oktober, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 20 oktober, 2014 Het is gelukt! moest de auto met de nieuwe sleutel op contact zetten en dan open en op slot doen vanuit de auto. iedereen weer bedankt voor de hulp! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RohanV6 Geplaatst 23 oktober, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 23 oktober, 2014 Hallo leden, ik heb op m'n Passat op de achterklep een (lelijke) zwarte vw logo. kent er iemand een site of winkel waar ik de originele chrome logo kan kopen? of misschien dat iemand er toevallig 1 heeft liggen. het onderdeelnummer is ook goed denk ik.(als de logo bij de dealer wordt verkocht) hoor graag van jullie! Gr. Rohan Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RohanV6 Geplaatst 24 oktober, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 24 oktober, 2014 Hallo, de auto is vandaag uitgelezen. kreeg de volgende foutcodes: 4 Faults Found: 18010 - Power Supply Terminal 30 P1602 - 35-10 - Voltage too Low - Intermittent 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 P0130 - 35-10 - Malfunction in Circuit - Intermittent 16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1 P0150 - 35-10 - Malfunction in Circuit - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - Intermittent Readiness: N/A Address 15: Airbags Labels: 1J0-909-60x-VW3.lbl Part No: 1J0 909 607 A Component: AIRBAG VW3 S V03 Coding: 00065 Shop #: WSC 05311 VCID: 2B55E127D9F0EB46111-4A3A 1 Fault Found: 01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199) 32-10 - Resistance Too High - Intermittent Address 17: Instruments Labels: 3B0-919-xxx-17.lbl Part No: 3B0 919 881 F Component: B5-KOMBIINSTR. VDO V10 Coding: 04162 Shop #: WSC 00183 VCID: 2F6DF537EDE897663D9-5000 Subsystem 1 - Part No: IMMO Component: IDENTNR: VWZ7Z0V0109327 IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0V0109327 1 Fault Found: 01176 - Key 07-10 - Signal too Low - Intermittent kan iemand mij helpen met het ''ontcijferen'' van de foutcodes? begrijp het niet zo goed. uitlezer heeft me een site gegeven genaamd: http://www.gerritspreek.nl maar daar kan ik niks op vinden zegmaar. hoor graag van jullie Gr. Rohan Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BARRY_TDI Geplaatst 24 oktober, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 24 oktober, 2014 Hallo, de auto is vandaag uitgelezen. kreeg de volgende foutcodes: 4 Faults Found: 18010 - Power Supply Terminal 30 P1602 - 35-10 - Voltage too Low - Intermittent 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 P0130 - 35-10 - Malfunction in Circuit - Intermittent 16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1 P0150 - 35-10 - Malfunction in Circuit - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - Intermittent Readiness: N/A Address 15: Airbags Labels: 1J0-909-60x-VW3.lbl Part No: 1J0 909 607 A Component: AIRBAG VW3 S V03 Coding: 00065 Shop #: WSC 05311 VCID: 2B55E127D9F0EB46111-4A3A 1 Fault Found: 01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199) 32-10 - Resistance Too High - Intermittent Address 17: Instruments Labels: 3B0-919-xxx-17.lbl Part No: 3B0 919 881 F Component: B5-KOMBIINSTR. VDO V10 Coding: 04162 Shop #: WSC 00183 VCID: 2F6DF537EDE897663D9-5000 Subsystem 1 - Part No: IMMO Component: IDENTNR: VWZ7Z0V0109327 IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0V0109327 1 Fault Found: 01176 - Key 07-10 - Signal too Low - Intermittent kan iemand mij helpen met het ''ontcijferen'' van de foutcodes? begrijp het niet zo goed. uitlezer heeft me een site gegeven genaamd: http://www.gerritspreek.nl maar daar kan ik niks op vinden zegmaar. hoor graag van jullie Gr. Rohan Laatste stukje bericht met link verwijderd. Bericht is in strijd met de forum regels. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RohanV6 Geplaatst 24 oktober, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 24 oktober, 2014 Hallo, de auto is vandaag uitgelezen. kreeg de volgende foutcodes: 4 Faults Found: 18010 - Power Supply Terminal 30 P1602 - 35-10 - Voltage too Low - Intermittent 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 P0130 - 35-10 - Malfunction in Circuit - Intermittent 16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1 P0150 - 35-10 - Malfunction in Circuit - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - Intermittent Readiness: N/A Address 15: Airbags Labels: 1J0-909-60x-VW3.lbl Part No: 1J0 909 607 A Component: AIRBAG VW3 S V03 Coding: 00065 Shop #: WSC 05311 VCID: 2B55E127D9F0EB46111-4A3A 1 Fault Found: 01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199) 32-10 - Resistance Too High - Intermittent Address 17: Instruments Labels: 3B0-919-xxx-17.lbl Part No: 3B0 919 881 F Component: B5-KOMBIINSTR. VDO V10 Coding: 04162 Shop #: WSC 00183 VCID: 2F6DF537EDE897663D9-5000 Subsystem 1 - Part No: IMMO Component: IDENTNR: VWZ7Z0V0109327 IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0V0109327 1 Fault Found: 01176 - Key 07-10 - Signal too Low - Intermittent kan iemand mij helpen met het ''ontcijferen'' van de foutcodes? begrijp het niet zo goed. uitlezer heeft me een site gegeven genaamd: http://www.gerritspreek.nl maar daar kan ik niks op vinden zegmaar. hoor graag van jullie Gr. Rohan Laatste stukje bericht met link verwijderd. Bericht is in strijd met de forum regels. ooh sorry Barry Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RohanV6 Geplaatst 24 oktober, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 24 oktober, 2014 Beste leden, ik wil graag weten of mijn Passat nou een distributie ketting of riem heeft. weet iemand dit? Het bedrijf waar ik de auto heb gekocht zei dat er een nieuwe distributie KETTING in zat omdat de waterpomp toen des tijds defect was. Hoor graag van jullie! Gr. Rohan Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RohanV6 Geplaatst 26 oktober, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 26 oktober, 2014 Ik ben er nu dus achter gekomen dat ik de airbag aan de bestuurderskant van de stoel moet nakijken en mischien de kabels moet vervangen of de airbag zelf. en de lambadasondes moeten worden vervangen. weet iemand misschien hoeveel dit ongeveer gaat kosten? 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 P0130 - 35-10 - Malfunction in Circuit - Intermittent 16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1 01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199) 32-10 - Resistance Too High - Intermittent Hoor graag van jullie! Gr. Rohan Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fai Geplaatst 26 oktober, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 26 oktober, 2014 Beste leden, ik wil graag weten of mijn Passat nou een distributie ketting of riem heeft. weet iemand dit? Het bedrijf waar ik de auto heb gekocht zei dat er een nieuwe distributie KETTING in zat omdat de waterpomp toen des tijds defect was. Hoor graag van jullie! Gr. Rohan nou water pomp die gaat via Distributieriem dus geen ketting zie linkje Passat V6 2.8 30V Distributieriem Gr Fai Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RohanV6 Geplaatst 26 oktober, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 26 oktober, 2014 Beste leden, ik wil graag weten of mijn Passat nou een distributie ketting of riem heeft. weet iemand dit? Het bedrijf waar ik de auto heb gekocht zei dat er een nieuwe distributie KETTING in zat omdat de waterpomp toen des tijds defect was. Hoor graag van jullie! Gr. Rohan nou water pomp die gaat via Distributieriem dus geen ketting zie linkje Passat V6 2.8 30V Distributieriem Gr Fai Oké, ja heb het net ff doorgenomen. Dus toch niet echt een eerlijke verkoper. Ben gelijk gaan kijken of ik een sticker kon vinden, heb het gevonden. de distributieriem is vervangen bij 212,000 km. De huidige km stand is 257,450 km, dus ik zou er nog ongeveer 45,000 km mee kunnen rijden toch? Hoor graag van je, Gr. Rohan Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten