Ga naar inhoud
  • 1

RNS 510 POI's

Vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Sorry, ik heb bestand aangepast. Download opnieuw s.v.p

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

• 0
Geplaatst

Ja dat klopt, heb ik ook niet aan gedacht .

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

• 0
Geplaatst

Ik heb het "uitgepakt" naar mijn SD-kaart en dan terug in de RNS gestoken, maar nu doet hij niets specaal? Ben deze week naar Duitsland gereden en er kwam geen enkele flitspaal oid op.. Op deze SD-kaart staat ook wel muziek, mss dat daar iets mee te maken is? Heb dat .rar bestand uitgepakt in de hoofdmap van de SD-kaart...

• 0
Geplaatst

Hoe bedoel je? Ik heb gewoon het .rar bestand uitgepakt naar de hoofdmap vd SD-kaart en dan in de RNS gestoken.. En dan bij instellingen "POI weergeven" aangeduid, maar dit zijn alleen parkings en tankstations naar mijn gevoel...

• 0
Geplaatst

Waarschijnlijk ben je vergeten de POI's ook even te importeren na het plaatsen van de SD kaart...

- Plaats de SD kaart in je RNS510 navigatie systeem

- Duw op de setupknop

- Ga naar navigation

- Kies "Personal POI"

- Kies "import" en kies "POI-database"

- Nu zijn de POI's zichtbaar op je kaarten...

Suc6!

• 0
Geplaatst

aaaah dat had ik inderdaad nog niet gedaan.. Het is allemaal wat nieuw voor mij, heb de Passat nog maar sinds begin augustus. Zal dit straks even proberen!

thx!

• 0
Geplaatst
aaaah dat had ik inderdaad nog niet gedaan.. Het is allemaal wat nieuw voor mij, heb de Passat nog maar sinds begin augustus. Zal dit straks even proberen!

thx!

No problem, daarvoor zitten we op het forum he! Ervaring met elkaar uitwisselen... :)

• 0
Geplaatst

ik heb bovenstaande ook geprobeerd.

Als ik het SD-kaartje invoer komt er te staan: "gegevens worden geladen". Dit duurt ongeveer 2 seconde.

En als ik op de Setupknop druk, en dan Navigatie kan ik niet verder kiezen voor Personal POI.

Wat doe ik verkeerd? Hoe krijg ik de POI's (flitsers) geïmporteerd?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden