Ga naar inhoud
  • 0

Stoelen van handbediend naar elektrisch


Schippersss

Vraag

Nu zie ik op het net allemaal mooie lederen interieurs te koop staan, maar deze zijn vaak volledig elektrische verstelbaar. Ik heb nu stof stoelen met handbediend lengte instelling en elektrische bedient rugleuning. Is het dan mogelijk om er een complete elektrische stoelen te monteren (sommige met memory)? Is dat plug and play? Of moet er andere stekkers in

 

Gaat hier om een passat CC 2010.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Code is gereset bij VW, kost 22,63 euro, hebben ze meteen ook naar de stuurbekrachtiging gekeken (misschien een aparte thread waard).

 

Stukje PVC: Mijn oude achterbank is 1 geheel. De nieuw is deelbaar. De oude heeft links een rond gat dat over de pin schuift, daar zat in de oude bank rug een stukje plastic dat om die pin en in de bank past, daardoor sluit die strak.

 

Bij de deelbare werkt dat rechts hetzelfde maar bij de gehele rug is dat systeem anders, daar is het meer een "V' die over de pin valt. Daar mis je dus dat overschuif stukje. Nou blijkt dat *precies*, de maat van stukje PVC te zijn dus probleem opgelost.

 

Mijn electra / leder inbouw zit er dus netjes op en is prima gelukt.

 

-Per paneel heb je ongeveer 1 a anderhalf uur nodig (geen ervaring)

-De achterbank is de makkelijkste, 30 minuten eruit en erin.

-Stoelen er uit en er in zetten, uurtje werk, moet dan wel nog half uurtje extra tellen voor omzetten autogordel stekkers. De stoel moet in de achterste stand staan om bij de bout te kunnen.

-Bestuurder stoel inderdaad plug en play, bijrijder stroom trekken vanaf de bestuurder kant. 30 minuten.

 

Gereedschap: Drie stuks 'veelkant' dop, je hebt dus een setje nodig, heb ik gekocht, je kan het maar hebben. 1 * torx voor de achterbank. Schroeverdraaier om panelen mee los te helpen maken en wat soldeer werk aan extra stroom. Valt erg mee.

 

 

Als je dat lukt: NIET de stroom erop zetten zonder alle airbags gemonteerd en aangesloten anders moet je de code later laten resetten. 

aangepast door marc71
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden