Ga naar inhoud
  • 0

Meeting bij trabistyle in elst


markvanliempt

Vraag

Zoals belooft zou ik even navragen bij trabistyle wat eventueel een set airlift incl autopilot zou kosten. Dit kreeg ik.

 

Een pasklare set voor de Passat 3BG.

 

Met Autopilot V2 besturing.

Een 4 gallon alu tank en een 380C Viair compressor.

Alles voorzien van 1/4 leiding.

Ex achterschokbrekers € 2600,-

 

Mochten er 3 set tegelijk afgenomen worden kan ik 10% van het totaalbedrag af halen.

 

Schijnbaar kan dit met de originele achterdempers. Gaat hi ook goed laag mee. Als je wilt kun je er een set achterdempers bij kopen van koni want airlift maakt deze niet voor de 3bg. Kosten hiervan zijn €325,-

 

Ik hoor het wel als er interesse is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
Ja fai dat klopt. Maar je hebt de achterdempers niet perse nodig. Alleen zakt hij wel iets verder met andere dempers. Maar van de 3bg schijnen al best kort te zijn.

 

Fai heeft 4-Motion. dan heeft hij de achterdempers toch wel nodig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Fai is bij jou achter de ophanging niet hetzelfde als bij de audi? Zo ja is hier gewoon een setje voor te leveren. @ dieseltje wat bedoel je met een standaard set? Manuele bediening? Dan kun je voor en achter apart instellen maar dan heb je wel in de bochten dat de lucht van de ene kant naar de andere word gegooid. Mijn set rijd nu als een schroefset anders krijg je een beetje een boot effect

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Fai is bij jou achter de ophanging niet hetzelfde als bij de audi? Zo ja is hier gewoon een setje voor te leveren. @ dieseltje wat bedoel je met een standaard set? Manuele bediening? Dan kun je voor en achter apart instellen maar dan heb je wel in de bochten dat de lucht van de ene kant naar de andere word gegooid. Mijn set rijd nu als een schroefset anders krijg je een beetje een boot effect

 

Mijn budget ligt op max 1100-1200 euro dus wordt het een bilstein set of een kw set

geen lucht in ieder geval.

Zat me ook nog even te bedenken waar ik de tank van een Airlift installatie laat. Gebruik mijn auto regelmatig als werkpaard en dan is achterbank helemaal plat en word de koffer ruimt vol gestouwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden