Ga naar inhoud
  • 0

(zoveelste) B7 spiegels op B6 topic waarschijnlijk


SpeedyBE

Vraag

ik heb nu op men B6

 

Instapverlichting (onder de spiegel)

Verwarming

Electronisch (inklap en verstelbaar)

 

kan ik hier gewoon B7 spiegels op plaatsen die zelfde functies hebben

 

dus B7 spiegel met :

 

Instapverlichting (onder de spiegel)

Verwarming

Electronisch (inklap en verstelbaar)

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Weet iemand hoe je kan zien of de B7 spiegel de memory functie ondersteund ?

Ik heb nu de B6 spiegels met dimmend glas, verwarmd, inklapbaar, knipperlicht, instapverlichting en memory aan beide kanten.

 

Ik heb een set spiegels op het oog maar er staat weinig info bij. Kan je bvb aan de aansluitconnector zien of er memory aanwezig is ? Dan zou ik aan de verkoper eens kunnen vragen van een detailfoto van de connector door te sturen om te kijken of er memory aanwezig is.

 

Indien moeilijk te vinden,

kunnen de spiegelbollen van mijn B6 spiegels overgezet worden naar de B7 spiegels om zo terug memory functie te hebben ?

Past het B7 spiegelglas op een B6 spiegelbol ?

ls dat zo is kan ik gewoon een setje zoeken in mijn kleur met alle functies buiten de memory functie om dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Weet iemand hoe je kan zien of de B7 spiegel de memory functie ondersteund ?

Ik heb nu de B6 spiegels met dimmend glas, verwarmd, inklapbaar, knipperlicht, instapverlichting en memory aan beide kanten.

 

Ik heb een set spiegels op het oog maar er staat weinig info bij. Kan je bvb aan de aansluitconnector zien of er memory aanwezig is ? Dan zou ik aan de verkoper eens kunnen vragen van een detailfoto van de connector door te sturen om te kijken of er memory aanwezig is.

 

Indien moeilijk te vinden,

kunnen de spiegelbollen van mijn B6 spiegels overgezet worden naar de B7 spiegels om zo terug memory functie te hebben ?

Past het B7 spiegelglas op een B6 spiegelbol ?

ls dat zo is kan ik gewoon een setje zoeken in mijn kleur met alle functies buiten de memory functie om dan.

kun je aan de stekker zien als er 15 pins is ingeplugd ,dan heeft de Spiegel memory, als er maar 12 pins inzit dan heft de Spiegel geen memory

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dit heb ik nu ook allemaal al maar dan met mijn B6 spiegels. Ook de bestuurdersspiegel zet zich naar de juiste stand icm de zetels. Maar wil nu naar zag nu een setje B7 spiegels en wou weten hoe ik zie of dat deze ook deze functie aan kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zijn alle spiegel ballen dan niet het zelfde? peter heeft namelijk een rechter spiegel bal met kantelen in achteruit van een golf er in gezet. Dus lijkt het er op dat die allemaal het zelfde zijn. Warschijnlijk kan je dus je oude binnen werk over zetten in de nieuwe spiegels.

 

Grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Volgens ik uit wat topics kan opmaken (hier en motortalk) zijn de spiegelballen hetzelfde (qua montage punten dan)

Dus ga ik inderdaad de memory spiegelballen van de B6 spiegels overzetten naar de B7

 

http://www.motor-talk.de/forum/passt-der-memorymotor-vom-golf-v-spiegel-in-den-b7-spiegel-t5200055.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden