Ga naar inhoud
  • 0

Chinees 2 DIN Android multimedia systeem/ navigatie/ radio


lonnebol

Vraag

Ik ga morgen mijn 2 DIN frame voor de 3B(G) inbouwen. Voorlopig met een vakje in het midden (had eigenlijk bovenin gemoeten, maar dat past niet) en een standaard 1 DIN radio. Maar binnen enkele maanden wil ik toch graag een 2 DIN apparaat.

 

Nu zijn de meeste 2 DIN apparaten op WIN CE, maar de interface vind ik er dus echt niet uitzien. Vooral als je er een USB in doet ziet het niet uit. Ik wil daarom graag een apparaat met Android. Ik heb enkele reviews op Youtube gevonden en daar zijn de mensen behoorlijk enthousiast. Nu heb ik op eBay en aliexpress behoorlijk wat systeempjes gevonden, maar dus allemaal uit China. Nu zal een Pioneer of Kenwood ook in China gemaakt worden, maar dit zijn allemaal naamloze systemen die er ook allemaal ongeveer gelijk uitzien.

 

:?: Mijn vraag is nu of er mensen zijn die ervaring hebben met Android en/of een Chinese radio.

 

Daarnaast zou ik graag willen weten hoe het zit met de afmetingen. Als ik het nieuwe frame opmeet is de opening 180 x 110 mm en met het randje is het 188 x 115 mm. Voor zover ik kan zien zit er bij zo'n Chinees geen kader bij.

:?: Past bij anderen met een 2 DIN apparaat (welke dan ook) het altijd mooi of zit er een duidelijke opening? Hoe zit het met het vastzetten van de apparaat?

--update--

Kom net dit tegen. Is dat wat ik dan misschien moet hebben?

--/update--

 

Ik ben vooral geïnteresseerd in dit apparaat.

 

Graag hoor ik jullie mening/ ervaring in deze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
Enige wat ik nog wil toevoegen is een tijdvertragend relais o.i.d. zodat het beeld niet meteen wegvalt als je de achteruit verlaat. Je laat de auto meestal nog wat doorrollen naar achteren en zet hem in de tussentijd al in de 1. Dus 2 a 3 seconden vertraging zo perfect zijn lijkt me. Iemand toevallig een idee hoe zo iets heet/ waar je zo iets kunt krijgen?

 

Dacht dat dat een afvalvertraging heet, afvalvertraagd relais oid.

 

Denk dat bijv conrad.nl wel zoiets heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vertraagd relais is simpel te maken : plaats er een grote elco (condensator) over. Hoe minder stroom het relaisspoeltje gebruikt en hoe grote de condensator hoe langer het relais aanblijft.

 

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden